Сейсмикаға тұрақты ғимараттар мен үймереттерді тұрғызу

Руденко Ольга Владимировна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Жер сілкінісі және оның сипаттамасы туралы негізгі түсініктер. Сейсмикалық аудандау және микроаудандау. Жел сілкінісінің үшін және интенсивтілігін бағалау. Ғимараттың классификациясы. Сейсммикалық аудандарда тұрғызылатын қаңқалы ғимараттарға, салмақ көтеретін қабырғасы монолитті темірбетонды ғимараттарға, іріпанельді ғимараттарға, салмақ көтеретін қабырғалары кірпіштен қаланған ғимараттарға қойылатын талаптар.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Құрылыс өндірісінің технологиясы
  • Ғимараттарды тұрғызу технологиясы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Жазбаша емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Сейсмикаға берік ғимараттар мен үймереттерді тұрғызу туралы ғылымды жақсы білетін жоғары білікті құрылысшы бакалаврларды дайындау. Ғимараттар мен үймереттерді жобалауда және құрылыс өндірісі жұмыстары кезінде ерекшеліктерді ескеруді үйрету.
Міндет
  • сейсмикалық аудандарда құрылыс кезінде ғимараттардың құрылымдық және жоспарлау шешімдерінің ерекшеліктерін зерттеу.
  • сейсмикаға төзімді ғимараттарды жобалау және салу кезінде сейсмикаға қарсы конструктивті шараларды қолдана білу
  • сейсмикалық қауіпті аудандарда ғимараттар салу бойынша нормативтік-техникалық әдебиеттерді білу және пайдалана білу
  • сейсмикалық қауіпті аудандарда құрылыс кезінде жұмыстарды жүргізу жөніндегі ерекшеліктерді білу
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Математикалық гуманитарлық және техникалық ғылымдар облысындағы базалық және арнйы білімдерді кешенді инженерлік қызметте қолдана білу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Тапсырылған тәсілдері бойынша нәтижелерді өндеу және талдау эксперименттерін жасай білу, қолданатын материалдары мен дайын заттарының технологиялық көрсеткіштері мен физикалық-механикалық сипаттамаларын анықтауда стандартты зерттеулері тәсілдерін пайдалану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Жоба шешімдерінің техникалық-экономикалық негіздемелерін жасауын білу, өндіріс учаскілерін үйымдастыру немесе қайта құру үйымдасчтыру-жоспарлау есептерін орындау,еңбек ақы фонды мен персонал жұмысын жоспарлау, технологиялық құралдарын пайдалану жанашыл тәсілдерін пайдалану.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Жеке және команда мүше ретінде тиімді жұмыс істеу қаблеттілігі, орындаушы кейбір топтары мен оған қоса пәндері арасындағы жобаларының жетекшісі дағдыларын көрсету, жеке жауапкершілікті көрсете білу, жеке және команда мүше ретінде тиімді жұмыс істеу қаблеттілігі, кәсіби этика мен кәсіби іс-әрекетін жүргізу норма талаптарына ұстану.
  • Р12 техникалық құжаттаманы (жұмыс кестелері, нұсқаулықтар, сметалар, жоспарлар, материалдар мен жабдыққа өтінімдер) жасауға, стандарттау, техникалық құралдарды, жүйелерді, процестерді, жабдықтар мен материалдарды сертификаттауға техникалық дайындық бойынша жұмыстарды орындауға, технологиялық процестерді метрологиялық қамтамасыз етуді ұйымдастыруға, кәсіпорында сапа менеджменті жүйесін құру үшін құжаттаманы дайындауға Дайындық.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Патенттік зерттеулерді жүргізудегі,отандық және шет ел тәжірибесінің ғылыми-әдістемелік ақпаратты жүйелік зерттеу лерінде негізінделген,зерттеу әс-әрекеттерінің базалық тәсілдерін пайдаланып, инновациялық жоба жұмыстарында қатысу қаблеттілігі.
  • Р14 адамдардың тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін және оларды авариялардың, апаттар мен табиғи апаттардың ықтимал зардаптарынан қорғауды қамтамасыз ететін энергия үнемдейтін және экологиялық таза Құрылыс конструкцияларын әзірлеу үшін заманауи әдістерді қолдана білу.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: құл (басқарылатын) пікірталас немесе әңгіме; слайдтарды немесе оқу фильмдерін көрсету; миға шабуыл; мотивациялық сөйлеу); - берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайлардың даму сценарийлерін құру; - іздеу-зерттеу (оқу процесінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі).

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Testing on the theoretical course 0-100
№3 практикалық тапсырманы орындау
№4-5 практикалық тапсырмаларды орындау
2  рейтинг Testing on the theoretical course 0-100
№6 практикалық тапсырманы орындау
Қоғамдық қорғау
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Кіріспе
  • Жер сілкінісі туралы негізгі ұғымдар және олардың сипаттамалары
  • Сейсмикалық аудандастыру және шағын аудандастыру
  • Жер сілкінісінің күші мен қарқындылығын бағалау
  • Антисейсмикалық талаптар
  • Сейсмикалық аудандарда салынған ғимараттардың көлемдік-жоспарлау шешімдері
  • Рамалық ғимараттар
  • Монолитті темірбетоннан жасалған көтергіш қабырғалары бар ғимараттар
  • Үлкен панельді ғимараттар
  • Кірпіштен (тастан) қаланған қабырғалары бар ғимараттар
  • Құрылымдық элементтер
  • Жұмыс өндірісі
  • Сейсмикалық қорғаныс
  • Инженерлік желілер Сейсмикалық қауіпті аудандардағы инженерлік желілерге қойылатын негізгі мәліметтер мен талаптар
  • Темірбетонды көлемді блоктардан жасалған ғимараттар
Негізгі әдебиет
  • ҚР БК ЕN 1998-1: 2004/2012. Жер сілкінісіне төзімді құрылымдарды жобалау. 1 бөлім. Ғимараттарға арналған жалпы ережелер, сейсмикалық әсерлер және ережелер. Б. және ТКШ істері жөніндегі Комитет Мин-ва нац. ҚР экономикасы. - Астана 2016. – 224 с
  • ҚР БК 2.03-30-2017 сейсмикалық аудандарда құрылыс. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері комитеті. - Астана 2018
  • ҚР ҚН 2.03-28-2004. Жер сілкінісінің қарқындылығын бағалауға арналған Шкала MSK-64(K)/ инд.Мин. ТКШ және ТКШ істері және ҚР Сауда комитеті,-Алматы, 2004. - 16 б.
  • Производство и контроль качества строительных работ. Учебно-методическое пособие. – Алматы, 2010
  • ҚР ҚН 3.02-19-2001 сейсмикалық аудандарда электр желілік объектілерді салу
  • Плевков В.С. Железобетонные и каменные конструкции сейсмостойких зданий и сооружений. - Изд.: АСВ, 2012 г., 290 стр.
Қосымша әдебиеттер
  • Мартемьянов А.И. Проектирование и строительство зданий и сооружений в сейсмических районах: Учеб. пособие для вузов.- М.: Стройиздат, 2005 – 255 с.
  • Жунусов Т.Ж. Основы сейсмостойкости сооружений.- Алма-Ата: Рауан, 2010 – 270 с.