Суды тасымалдау

Анапьянова Самал Багдатовна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән студенттердің елді мекендер мен өнеркәсіптік кәсіпорындардың инженерлік коммуникацияларын жобалау және пайдалану саласындағы теориялық білім негіздерін оқып үйренуін қамтиды. Сумен жабдықтау, су бұру жүйелерін зерделеу, сондай-ақ пән жылумен жабдықтау және газбен жабдықтау жүйелерін жобалау мәселелерін қозғайды

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Гидравлика

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 15
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің қаланың инженерлік коммуникация жүйелерін есептеу және жобалау мәселелерінде кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастыру.
Міндет
  • - қалалардың тұрғын аудандарын сумен жабдықтау, кәріз, газбен жабдықтау, жылумен жабдықтау желілері мен жүйелерінің құрылысы туралы негізгі түсініктерді меңгеру; - студенттерді инженерлік желілер мен жабдықтарды, елді мекендерді сумен жабдықтау, канализация, жылумен, газбен жабдықтау құрылыстарын есептеу мен жобалаудың теориялық негіздеріне үйрету; - жобаланатын объект үшін инженерлік жүйелерді дұрыс таңдау мен конструкциялауға, инженерлік жүйелердің құрылымдық элементтерін және олардың қажетті жабдықтарын есептеуге үйрету; - инженерлік; - қоршаған ортаны қорғауды ескере отырып, инженерлік жүйелерді жобалаудың озық жетістіктері мен жаңа технологияларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • 1. Елді мекендер мен қалалардың, өндіріс өнеркәсіп орындарының көркейіп өсіп өріс алуы олардың инженерлік қондырғылардың дұрыс жұмыс істеуімен тығыз байланыстылығы. Сондай-ақ осы пәндерден студенттер күрделі, тәжірибелік тапсырмаларды орындау арқылы өз білімдерін шыңдайды. Техникалық әдебиеттерді оқып, өз бетімен ізденіп тиянақты білім алуына, инженерлік шешімдерді қабылдауға үйренеді
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • 1. Алған арнайы білімдерінің негізінде елді мекендердің, қалалардың инженерлік қондырғыларының есебі мен жобалауы бойынша заманауи есептеу тәсілдеріне сәйкестендіру; – өндірістік жағдайда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер табу қабілеті.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • 1. Құрылыс алаңындағы инженерлік құрылғылар туралы жалпы түсініктің қалыптасуы, олардың бір бірімен байланысы туралы түсініктің болуы.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • 1. Елді мекендердің карталарын жасауда инженерлік құрылғылардың орнын олардың ерекшеліктерін біле отырып жобалау
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • 1. Студенттер сыртқы суық сумен қамтамасыз ету, лас суды әкету жүйелерінің инженерлік қондырғыларын жобалауды, есептеуді, керекті құрал-жабдықтарды таңдауды үйренуі тиіс.
Оқыту әдістері

Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді:: Пәнді оқыту дәстүрлі технология бойынша жүргізіледі. Дәріс курсы мультимедиялық түрде ұсынылған. Практикалық сабақтарды өткізу кезінде проблемалық әдіс, жүйелік талдау, пәнаралық байланыс қолданылады.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Тәжірибелік сабақ 1,2 0-100
Тәжірибелік сабақ 3,4
2  рейтинг Тәжірибелік сабақ 5,6 0-100
Қортынды жұмыс
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
Негізгі әдебиет
  • 1. СНиП РК 4.01.02-2009. Водоснабжение. Наружные сети и сооружения. - Астана, 2009.
  • 2. СН РК 4.01-03-2011 «Водоотведение. Наружные сети и сооружения»
  • 3. Журба М.Г., Соколов Л.И., Говорова Ж.М. Водоснабжение. Проектирование систем и сооружений. Москва, 2006.
  • М. Мырзахметов Суды тасымалдау. - Алматы : Экономика баспасы, 2014. - 383 б.
  • А.А.Ионин Газоснабжение Москва Стройиздат 1989г.
  • Н.К. Громова, Е.П.Шубина Водяные тепловые сети. Москва Энергоатомиздат 1988г.
  • В.Д.Маньков Основы проектирования систем электроснабжения, Санкт-Петербург 2010г.
Қосымша әдебиеттер
  • 1. Шевелев Ф.А. Таблицы для гидравлического расчета стальных, чугунных, асбестоцементных, пластмассовых и стеклянных труб. М: Элит, 2009.
  • 2. Лукиных А.А., Лукиных Н.А. Таблицы для гидравлического расчета канализационных сетей и дюкеров по формулам Павловского. М: Стройиздат, 1974-156с