Жобалық жұмыстардың баға көрсеткіштері

Гурская Оксана Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Тәрбие жұмыс істеп тұрған кәсіпорындарды, экономиканың және өнеркәсіп салаларының ғимараттары мен құрылыстарын, аудандық жоспарлау схемалары мен жобаларын, қалалар мен қалаларды жоспарлау мен дамытуды жаңа құрылыс, кеңейту, реконструкциялау және техникалық қайта жарақтандыру үшін жобалау-сметалық құжаттаманы әзірлеуде қажетті теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды береді. елді мекендер.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Кәсіпорын экономикасы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Шығармашылық емтихан: берілген критерийлер бойынша Экономикалық есептеу.

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Жобалық қызметке жүйелі әдістемелік тәсілді қалыптастыру. Жобалау жұмыстарының құнын есептеудің, барлық жобаға, сондай-ақ оның жеке кезеңдеріне шарт жасасудың практикалық дағдыларын алу.
Міндет
  • Болашақ жобаның кезеңдерін жоспарлаудың негіздері мен әдістерін зерттеу. Жобалау қызметіндегі тайм менеджментінің негіздерін зерттеу. Жобалау жұмыстары құнының деңгейін анықтайтын факторларды, еңбек ақы төлеу бойынша нормативтік құжаттарды зерделеу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Студенттердің жобалау кезеңдері туралы түсініктерін, ғимараттардың жобаларын әзірлеу кезіндегі нормативтік талаптарды, жобалау жұмыстарының құнын есептеу тәртібін қалыптастыру.
  • құрылыс-конструктивтік шешімдердің экономикалық тиімділігін есептеуді жүзеге асыру;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Жобаларды орындау және жобалау жұмыстарының құнын есептеу кезінде алынған білімді қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Жобалау кезінде кешенді тәсілді қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Пәнаралық байланыстарды ескере отырып, жобаларды әзірлеу кезінде аралас топпен жұмыс істеу қабілеті.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Нормативтік талаптарды ескере отырып, жобаларды әзірлеу және жобалау жұмыстарының құнын есептеу дағдыларын игеру.
Оқыту әдістері

- презентациялық презентациядағы дәріс материалы (пікірталас, оқу пікірталастары); - Практикалық дайындық ұйымдастырылады практикалық сабақтарды, өзіндік жұмыстарды жүргізу / орындау арқылы.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Пәннің теориялық бөлімі бойынша есеп 0-100
Практикалық тапсырмалар. Жалпы шығындар элементтерін анықтау құрылыс өнімінің сметалық құны
Аралық тестілеу
2  рейтинг Жергілікті сметаны жасау құрылыс жұмыстары базистік-индекстік әдісімен. 0-100
Практикалық тапсырмалар. Құрылыс жұмыстарының шарттық бағасын есептеу
Практикалық тапсырмалар. Сметаларды қолдану мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз ету қамтамасыз ету.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Пәннің теориялық бөлімі бойынша есеп Оқытылатын материалдың барлық көлемін терең және толық білу және түсінуді көрсету; қарастырылатын ұғымдардың мәнін толық түсіну; оқытылатын материал негізінде толық және дұрыс жауап құра білу; нормативтік ережелер мен талаптарды білу; өз бетінше дәлелді талдау жасап, қорытындыларды жалпылау. Барлық оқытылатын бағдарламалық материалды білу; материал белгілі бір логикалық реттілікпен берілген, бірақ бір болмашы қатеге немесе екі кемшілікке жол берілмейді, егер сұраса немесе мұғалімнің аз да болса көмегі болса, студент өз бетінше түзете алады; жауапты нақты мысалдармен дәлелдейді. Жауапта тақырыптан айтарлықтай ауытқулар бар; сұрақта қарастырылған мәселені талдау үзінді және толық емес. Материалдың негізгі мазмұны игерілмеген және ашылмаған; қорытындылар мен жалпылаулардың болмауы; студенттің жауабындағы өрескел қателер; жауапты ұсыну процесінде оқытылатын тақырып пен бағдарламадан айтарлықтай ауытқу; жауап беруден бас тарту.
Практикалық тапсырмалар. Оқытылатын материалдың бүкіл көлемін толық білу және түсіну; нормативтік талаптар мен ұсыныстарды ескере отырып, көрсетілген жобалау шарттарын талдау негізінде есептеулер жүргізілді; алынған қорытынды көрсеткіштер дұрыс орындалған шешімге сәйкес келеді. Есептеу негізінде қорытынды шығарылады. Оқытылатын материалдың бүкіл көлемін толық білу және түсіну; нормативтік талаптар мен ұсыныстарды ескере отырып, көрсетілген жобалау шарттарын талдау негізінде есептеулер жүргізілді; Есептерде шамалы қателер мен олқылықтар бар, қорытынды көрсеткіштер мұғалімнің кішкене көмегі арқылы түзетіледі. Оқытылатын материалдың көлемін толық білмеу және түсіну; есептеулер көрсетілген жобалау шарттарын талдаусыз, нормативтік талаптар мен ұсыныстарды толық ескермей орындалды; Есептерде елеулі қателер мен кемшіліктер бар, қорытынды көрсеткіштер мұғалімнің көмегімен түзетілуі керек. Материалдың негізгі мазмұны игерілмеген; есептеу алгоритмін түсінбеу, стандарттар мен талаптарды білмеу.
Аралық тестілеу 90-100% дұрыс жауаптар 70-89% дұрыс жауаптар 50-69% дұрыс жауаптар 0-49% дұрыс жауаптар
Шығармашылық емтихан: берілген критерийлер бойынша Экономикалық есептеу. 90-100% дұрыс мәселелер шешілді 70-89% дұрыс мәселелер шешілді 50-69% дұрыс мәселелер шешілді 0-49% дұрыс мәселелер шешілді
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Құрылыстағы баға негіздері
  • Сметалық нормалау және сметалық нормалар жүйесі
  • Сметалық құнын анықтау әдістері
  • Құрылыстың сметалық құнының құрылымы
  • Сметалық құжаттаманың құрамы мен түрлері
  • Құрылыстағы шарттық бағалар
  • Негізгі инвестициялық қызмет туралы түсініктер
  • Инвестициялардың тиімділігін анықтаудың негізгі принциптері
  • Құрылыстағы уақыт факторы
  • ҚМЖ өзіндік құны ұғымы
  • ҚМЖ сметалық құны: ұғымы, мақсаты және анықтау тәртібі
  • ҚМЖ жоспарлы құны: ұғымы, мақсаты және анықтау тәртібі
  • СМЖ нақты құны: түсінігі, мақсаты және тәртібі анықтамалар, өзіндік құнын төмендету жолдары
  • Құрылыста еңбекақы төлеуді ұйымдастыру
  • Өлшеу әдістері және еңбек өнімділігін бағалау
Негізгі әдебиет
  • Гусакова, Е. А. Основы организации и управления в строительстве : учебник и практикум для вузов / Е. А. Гусакова, А. С. Павлов. – 2-е изд., перераб. и доп. – Москва : Издательство Юрайт, 2021. – 648 с.
  • Котляров, М. А. Экономика градостроительства : учебник и практикум для вузов / М. А. Котляров. – Москва : Издательство Юрайт, 2021. – 152 с.
  • Загидуллина, Г. М. Экономика строительства [Электронный ресурс] : учебник / Г. М. Загидуллина, А. И. Романова. – 2 изд. – М. : НИЦ ИНФРА-М, 2015. - 360 с. // ZNANIUM.COM : электронно-библиотечная система. – Режим доступа: http://znanium.com/catalog.php, ограниченный. – Загл. с экрана.
  • Кукота, А. В. Ценообразование в строительстве : учебное пособие для вузов / А. В. Кукота, Н. П. Одинцова. – 2-е изд., перераб. и доп. – Москва : Издательство Юрайт, 2021. – 201 с. // Юрайт : электронно-библиотечная система. – URL: https://urait.ru/bcode/472549 (дата обращения: 28.04.2021). – Режим доступа: по подписке.
  • Королева М.А. Ценообразование и сметное нормирование в строительстве [Электронный ресурс] : учебное пособие / М.А. Королева. — Электрон. текстовые данные. — Екатеринбург: Уральский федеральный университет, ЭБС АСВ, 2014. — 264 c. — 978-5-7996-1224-5. — Режим доступа: http://www.iprbookshop.ru/68518.html, ограниченный. – Загл. с экрана.
Қосымша әдебиеттер
  • Лукманова, И. Г. Экономика строительства : учебно-методическое пособие / И. Г. Лукманова, В. В. Полити, С. В. Ревунова. – Москва : МИСИ-МГСУ, ЭБС АСВ, 2020. – 62 c. // IPRbooks : электронно-библиотечная система. – URL: http://www.iprbookshop.ru/101850.html (дата обращения: 28.04.2021). – Режим доступа: по подписке.
  • Павлов, А. С. Экономика строительства в 2 ч. Часть 1 : учебник и практикум для вузов / А. С. Павлов. – 2-е изд., перераб. и доп. – Москва : Издательство Юрайт, 2021. – 337 с. // Юрайт : электронно-библиотечная система. – URL: https://urait.ru/bcode/467365 (дата обращения: 28.04.2021). – Режим доступа: по подписке.
  • Павлов, А. С. Экономика строительства в 2 ч. Часть 2 : учебник и практикум для вузов / А. С. Павлов. – 2-е изд., перераб. и доп. – Москва : Издательство Юрайт, 2021. – 416 с. // Юрайт : электронно-библиотечная система. – URL: https://urait.ru/bcode/467494 (дата обращения: 28.04.2021). – Режим доступа: по подписке.
  • Экономика строительства : учебник / Г.М. Загидуллина, А.И. Романова, Э.Р. Мухаррамова [и др.] ; под общ. ред. Г.М. Загидуллиной, А.И. Романовой. – 2-е изд. – Москва : ИНФРА-М, 2021. – 360 с. // Znanium.com : электронно-библиотечная система. – URL: https://znanium.com/catalog/product/1246686 (дата обращения: 28.04.2021). – Режим доступа: по подписке.