Диплом алдындағы анализ

Комлев Сергей Валентинович

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Қазіргі заманның өзекті сәулет-қала құрылысы мәселелерінің біріне зерттеу жүргізілуде, ол жеке тақырыпта диссертация жазу алдында, оның ішінде ғылыми тұжырымды тұжырымдау арқылы мәселені зерттеудің өзектілігі мен әдістемесінің негіздемесі бар. гипотеза және мүмкін нәтижелер.

Кредиттер саны: 7

Пререквизиты:

  • Сәулеттік жобалау VI

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 75
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 105
курстық жоба
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Шығармашылық емтихан – сөйлем

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Бітіру біліктілік жұмысын жазу кезінде кейінгі өз бетінше зерттеу жұмысы үшін ғылыми, практикалық және әдістемелік материалдар жинағын дайындаңыз.
Міндет
  • бакалавриат зерттеу тақырыбы бойынша объектілерді жобалаудың отандық және шетелдік тәжірибесін зерттеу;
  • зерттеудің өзектілігін және дипломдық жобаның тақырыбын негіздеу;
  • объектіні орналастыру жағдайына жоба алдындағы факторлық талдау жүргізу;
  • дипломдық жоба тақырыбы бойынша объектілердің әлеуметтік-функционалдық бағдарламасын анықтау;
  • дипломдық жоба тақырыбы бойынша жоба алдындағы тұжырымдаманы әзірлеу;
  • дипломдық жобаға бағдарламалық-тапсырманы қалыптастыру, жұмысты қорғау.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • облыстың (жалпы еліміздің) ең өзекті заманауи сәулет-қала құрылысы мәселелерін талдау;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • мәселені зерттеу бойынша мәліметтерді талдай және жүйелей білу;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • мақсаты мен міндеттерін тұжырымдай отырып, ғылыми зерттеу пәнін анықтау; зерттеудің ғылыми гипотезасын және ықтимал нәтижелерін анықтау;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • мақсат пен міндеттерге сәйкес тақырыпты зерттеу әдістемесін таңдау және қолдану; мәселені зерттеу әдістері мен тәсілдерін сипаттау;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • ғылыми жұмыстарға қойылатын талаптарға сәйкес зерттеу нәтижелерін қорытындылау.
Оқыту әдістері

проблемалық және жобалық-бағдарлы оқыту технологиялары;

сөйлем әдісі;

оқу-зерттеу қызметінің технологиялары.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Дипломдық жобаның тақырыбын құрастыру 0-100
Әлеуметтік-функционалдық бағдарлама
Шолу реферат
2  рейтинг Сәулет-жоспарлау тапсырмасы 0-100
Реферат-негіздеу
Сәулет концепциясы
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жоба 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық сабақтар - тапсырмаға сәйкес жұмысты уақытында және 90-нан 100%-ға дейін орындау; - барлық тапсырмалар дұрыс орындалды; - жоғары немесе жақсы деңгейде жұмысты жобалаудың эстетикасы; - бұрын алған дағдылары мен білімдері шығармашылықпен пайдаланылады. - тапсырмаға сәйкес уақытында және 70-тен 89%-ға дейін жұмыстарды орындау; - барлық тапсырмалар дұрыс орындалды, бірақ түзету арқылы оңай түзетілетін болмашы қателер болуы мүмкін; - жұмысты жобалаудың эстетикасын жақсы деңгейде; - бұрын алынған дағдылар мен білімдер шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, стандартты шешімдер қолданылады. - тапсырмаға сәйкес уақытында және 50-ден 69%-ға дейінгі көлемде жұмыстарды орындау; - кейбір тапсырмалар қате орындалды (бірақ 50%-дан көп емес), түзетуге болатын қателер болуы мүмкін; - қанағаттанарлық деңгейде жұмысты жобалаудың эстетикасы; - бұрын алынған дағдылар мен білімдер шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, стандартты және стандартты шешімдер қолданылады. - жұмысты мерзімінде және 50%-дан аз көлемде орындау; - жұмыс тапсырмаға сәйкес келмесе; - тапсырманың 50%-дан астамы қате орындалған; - қанағаттанарлықсыз деңгейде жұмысты жобалаудың эстетикасы; - шығармада плагиат элементтері бар; - бұрын алынған дағдылар мен білімдер пайдаланылмайды.
Шығармашылық емтихан – сөйлем Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. Тапсырманың тақырыбы терең және толық қамтылған. Сөйлемнің элементтері композициялық жағынан дұрыс, логикалық және жүйелі түрде орналастырылған. Графикалық әдістердің, кескіндердің және түсіндірме мәтіннің стильдік бірлігі толық сақталған. Шығарманың безендірілуінің эстетикасы жоғары деңгейде. Тапсырмалардың орындалу дәрежесі 90-нан 100%-ға дейін. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. Тапсырманың тақырыбы толық қамтылған. Масштабты және композициялық тұтастықты аздап бұзған сөйлем элементтерінің орналасуы. Графикалық техниканың, кескіндердің және түсіндірме мәтіннің бірлігі аздап бұзылған. Шығарманың эстетикасы жақсы деңгейде. Тапсырмалардың орындалу дәрежесі 70-89% құрайды. Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. Тапсырманың тақырыбы көбірек қамтылған. Сөйлем элементтерінің орналасуында масштаб пен композициялық тұтастық бұзылған, өңдеу тереңдігі жеткіліксіз. Графикалық техниканың, кескіндердің және түсіндірме мәтіннің бірлігі айтарлықтай бұзылған. Шығарманың эстетикасы қанағаттанарлық деңгейде. Тапсырмалардың орындалу дәрежесі 50-ден 69%-ға дейін. Жұмыс тапсырмаға сәйкес келмейді. Элементтердің орналасуы композициялық жағынан дұрыс емес, элементтер масштабының жетіспеушілігімен және тармақтың мақсаты мен міндеттері туралы түсінік жоқ. Шығарманың безендірілуінің эстетикасы қанағаттанарлықсыз деңгейде. Тапсырмалардың орындалу дәрежесі 50%-дан төмен немесе жұмыс плагиат болып табылады.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Дипломдық жобаның тақырыбын құрастыру
  • Жобалау объектісін орналастыру үшін қала құрылысы жағдайын анықтау
  • Графикалық жұмыс
  • Жобалау объектісіне тарихи талдау жасау
  • Объектіні жобалаудағы отандық және шетелдік тәжірибені талдау
  • Жобалау объектісіне типологиялық және жоспарлық талдау
  • Дипломдық жоба тақырыбына шолу эссе
  • Жобалау объектісіне әлеуметтік-функционалдық бағдарламаны құрастыру
  • Жобаланатын объектінің реферат-негіздемесін құрастыру
  • Даму объектісіне нормативтік талаптардың жинағы
  • Жобаның сәулет-жоспарлау тапсырмасын әзірлеу
  • Объектінің функционалдық және жоспарлау шешімі
  • Объектінің композициялық құрылымының типологиялық/қала құрылысы ерекшеліктерін анықтау
  • Негіздемелік реферат
  • Объектінің функционалдық және жоспарлау шешімі
  • Бас жоспарды әзірлеу
  • Объектінің композициялық құрылымының типологиялық ерекшеліктерін анықтау
  • Дипломдық жобаның конструкторлық концепциясын макет және графикалық материал түрінде әзірлеу
  • Графикалық материалды жүйелеу және оны безендіру
Негізгі әдебиет
  • Свод принципов комплексного развития городских территорий. Книга 1. – М.: STRELKA MAG, 2019. – 296 с. [Электрондық ресурс]. - Қол жеткізу режимі:https://storage.strategy24.ru/files/news/202011/f5e0259188e448256fc204402df4df4c.pdf
  • Стандарт развития застроенных территорий. Книга 2. – М.: STRELKA MAG, 2019. – 234 с. [Электрондық ресурс]. - Қол жеткізу режимі: https://files.stroyinf.ru/Data2/1/4293730/4293730325.pdf
  • Стандарт освоения свободных территорий. Книга 3. – М.: STRELKA MAG, 2019. – 296 с. [Электрондық ресурс]. - Қол жеткізу режимі:https://files.stroyinf.ru/Data2/1/4293730/4293730324.pdf
Қосымша әдебиеттер
  • Евразийская премия 2018/ Eurasian Prize 2018: Winners book/ Оргкомитет Международного конкурса архитектуры и дизайна «Евразийская Премия» и Саммита архитекторов, урбанистов, дизайнеров «АрхЕвразия». – Екатеринбург: Le Tabouret, 2018. – 162 с. [Электрондық ресурс]. - Қол жеткізу режимі:http://science.totalarch.com/book/5530.rar
  • Градостроительство и планировка населенных мест / под ред. Конокотина Н.Г. –М.: КолосС, 2012. – 398 с. [Электрондық ресурс]. - Қол жеткізу режимі: http://science.totalarch.com/book/2375.rar