Сәулет графикасының техникалық құралдары 2

Криулько Нина Сергеевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Анимация 3D модельдеу нарығында сәулеттік визуализация саласында пионер болып табылатын 3ds max-та зерттелуде. Меңгеру болашақ жұмыста бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 45
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Тапсырма ретінде шығармашылық емтихан: Интерактивті анимация

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Сәулет-дизайндық бағыттағы есептерді шешуде қолдану үшін 3ds max бағдарламасының анимациясының теориялық және практикалық негіздерін оқып үйрену.
Міндет
  • - 3ds max-та анимациямен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру және оларды қолдану; - басқа редакторларда дайындалған үш өлшемді модельді экспорттауды үйрену; - 3ds max мүмкіндіктерін ескере отырып, 3D модельдерін орнатуды үйрену; - жарықты, камераларды, материалдарды, кітапханаларды реттеуді, күнмен жұмыс істеуді үйрену; - панорамалық рендеринг, камералық анимация жасауды үйрену; - негізгі анимацияны орындауды үйрену, - негізгі кадрларды пайдаланып камера анимациясын жасау; - жол шектеуін пайдаланып камера анимациясын жасау; анимацияларды сақтау; - көрсету параметрлерін жасауды, HDRI карталарын қолдануды үйрену;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Студент түсінеді: - бағдарламаның логикасын, бағдарламаның мүмкіндіктерін; - мамандық бойынша қолдану бағыттарын көреді; - жұмысыңызды оңтайландыру;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Студент: - курстық жұмыста, дипломдық жобалауда, нақты кәсіптік қызметте тапсырмаларды орындау кезінде бағдарламаны қолдануды; - жоғары сапалы кескіндерді, презентацияларды, VR көріністерін жасау; - камераларды, жарықты, күнді, материалдарды реттеу;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Студент: - курстық жұмыста, дипломдық жобалауда, нақты кәсіптік қызметте тапсырмаларды орындау кезінде бағдарламаны қолдануды; - жоғары сапалы кескіндерді, презентацияларды, VR көріністерін жасау; - камераларды, жарықты, күнді, материалдарды реттеу;
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Студент ақпаратты, идеяларды, шешімдерді айта алады, презентациялар мен бейне медиа жұмыстарын көрсете алады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Игергендерін оқу іс-әрекетінде, сонымен қатар кәсіби қызметте өз бетінше қолдана алады;
Оқыту әдістері

Ақпараттық-коммуникациялық (қашықтықтан оқытуды қоса) технологиялар. Жобалау және зерттеу технологиялары.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Зертханалық жұмыс: Жобаның жұмыс кеңістігін орнату 0-100
Зертханалық жұмыс: Үш өлшемді модельді импорттау, экспорттау. 3D үлгісін орнату
Зертханалық жұмыс: Сахнаны жарықтандыру
Зертханалық жұмыс: Текстурамен жұмыс
Зертханалық жұмыс: Камералармен жұмыс
Зертханалық жұмыс: Бірнеше көрініс суреттерін алу
2  рейтинг Зертханалық жұмыс: Гелиодондық инспекторда жұмыс істейді 0-100
Зертханалық жұмыс: Quicktime панорамалары.
Зертханалық жұмыс: VR нысандары және анимация.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Зертханалық жұмыстар Панорамалық көрсетуді орындай алады. Камера анимациясын жасай алады. Негізгі анимацияны жасай алады. Анимациялық бейнелерді сақтай алады. Жолды шектегіштің көмегімен камера анимациясын жасай алады. Бейне сапасы жақсы. Панорамалық көрсетуді орындай алады. Камера анимациясын жасай алады. Негізгі анимацияны жасай алады. Анимациялық бейнелерді сақтай алады. Жолды шектегіштің көмегімен камера анимациясын жасай алады. Бейне сапасы орташа. Панорамалық көрсетуді орындай алады. Камера анимациясын жасай алады. Негізгі анимацияны жасай алады. Анимациялық бейнелерді сақтай алады. Жолды шектегіштің көмегімен камера анимациясын жасай алады. Бейне сапасы төмен. Панорамалық көрсету мүмкін емес. Камера анимациясын жасау мүмкін емес. Негізгі анимацияны орындау мүмкін емес. Анимацияларды сақтау мүмкін емес. Бейне сапасы төмен. Анимация жасалмады.
Тапсырма түріндегі шығармашылық емтихан 3D анимациясын жасай алады. 3D көрінісінде анимация жасай алады: - жарық көздері; - камералар; - кез келген объектілер; Сахнада қатысу әсерін жасай алады. Эффектілерді қосуға болады: - көлеңке мен жарық ойыны; - өңдеуден кейінгі анимациялық әсерлер. Бейне сапасы жақсы. 3D анимациясын жасай алады. 3D көрінісінде анимация жасай алады: - жарық көздері; - камералар; - кез келген объектілер; Сахнада қатысу әсерін жасай алады. Эффектілерді қосуға болады: - көлеңке мен жарық ойыны; - өңдеуден кейінгі анимациялық әсерлер. Бейне сапасы орташа. 3D анимациясын жасай алады. 3D көрінісінде анимация жасай алады: - жарық көздері; - камералар; - кез келген объектілер; Сахнада қатысу әсерін жасай алады. Эффектілерді қосуға болады: - көлеңке мен жарық ойыны; - өңдеуден кейінгі анимациялық әсерлер. Бейне сапасы төмен. 3D анимациясын жасау мүмкін емес. 3D көрінісінде анимациялау мүмкін емес. Сахнада қатысу әсерін жасау мүмкін емес. Әсерлерді қосу мүмкін емес. Анимация жасалмады.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Зертханалық сабақтардың тақырыптары
  • 3ds max-та анимацияның тұжырымдамалары мен әдістері
  • Негізгі басқару панельдері
  • Барлық 3D модельдеуге арналған бағдарламалық құралмен үйлесімді
  • Үш өлшемді модельді орнату және модельдеу ерекшеліктерін есепке алу
  • 3D көрінісіндегі қозғалыс және бағдарлау
  • Материал түрлері, шейдерлерді сақтау, ресурстар
  • 3D көріністі орнату
  • Объектілердің түрлері, сақтау объектілері, ресурстар
  • Интерактивті визуализация және кейінгі өңдеу
  • Көрнекі әсерлерді теңшеу
  • Фотореалистік визуализация (рендеринг) және интерактивті анимация
  • параллель проекциялар
  • HDRI карталарын қолдану
  • Біріктірілген медиа каталогы
  • Қорытынды жұмыстың презентациясы
Негізгі әдебиет
  • Тозик В.Т., 3ds Max. Трехмерное моделирование и анимация на примерах, СПб, "БХВ-Петербург", 2018, 808 с :ил.
  • Барретт Фокс, Анимация в Autodesk 3ds max: от замысла до создания фильма, Вильямс, 2015, 512 стр., с ил.
Қосымша әдебиеттер
  • 3ds Max Learning Center. https://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2020/ENU/
  • Animation Concepts and Methods, https://help.autodesk.com/view/3DSMAX/2020/ENU/?guid=GUID-7F6CB5D0-A5DF-4FFC-857F-A2675C0489E7