Кәсіби компьютерлік бағдарламалар 5

Криулько Нина Сергеевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: 3D визуализациясы мен анимациясын, Graphisoft ArchiCAD және Graphisoft BIMx қатысуының және батырудың нақты уақыт эффектілерін зерттеді.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Ақпаратты-коммуникациялық технологиялар (ағылшын тілінде)

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 45
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Тапсырма түріндегі шығармашылық емтихан: зал анимациясы

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Сәулет-дизайндық бағыттағы мәселелерді шешуде қолдану үшін бағдарламаның теориялық және практикалық негіздерін оқып білу.
Міндет
  • - бағдарлама бойынша практикалық дағдыларды дамыту және тәжірибеде қолдану; - бағдарламаның жұмыс ортасын орнатуды үйрену; - программаны Archicad объектілерімен синхрондауды үйрену; - сахнаны, камераларды, шамдарды, материалдарды орнатуды үйрену; - панорамаларды, бейнелерді, медианы жасауды үйрену. презентациялар;
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • - программа логикасында, бағдарламаның мүмкіндіктерінде, бағдарламадағы жұмысты оңтайландыру жолдарында; - Archicad-тың twinmotion, Revit, 3ds max-пен әрекеттесуінде; - жарық, камералар, материалдар баптауларында; - бейне, презентация, панорама, бейне, медиа, мультимедиа түріндегі ақпаратты қабылдау және беру мүмкіндіктерінде;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Студент: - курстық жұмыста, дипломдық дизайнда, нақты кәсіптік қызметте 3D анимация мен визуализацияны қолдана алады; - кескіндерді, панорамаларды, презентацияларды, бейнероликтерді, медианы жасай алады. мультимедиа; - Archicad файлдарын 3ds max, Twinmotion және одан импорттау, экспорттау мүмкіндігіне ие болады;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • - оқу процесінде ақпаратты табу, жинақтау және бағалау, оқытылған материалды ұсыну, тексеру, өңдеу, жариялау. - кәсіби мәселелерге салмақты көзқараспен қарай алады.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • - орындалған графикалық жұмыстар мен ақпарат құралдарына түсініктеме беріп, презентация жасай алады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • - игергендерін оқу және кәсіптік қызметте өз бетінше қолдана алатын болады;
Оқыту әдістері

Ақпараттық-коммуникациялық (қашықтықтан оқытуды қоса) технологиялар. Жобалау және зерттеу технологиялары.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Зертханалық жұмыс: Интерфейсті теңшеу 0-100
Зертханалық жұмыс: Дайын жұмысыңызды ArchiCAD немесе 3ds max бағдарламасынан импорттаңыз
Зертханалық жұмыс: Көру портында шарлау
Зертханалық жұмыс: Суреттер
Зертханалық жұмыс: панорамалар
2  рейтинг Зертханалық жұмыс: Бейне 0-100
Зертханалық жұмыс: медиа файлдар
Зертханалық жұмыс: Тұсаукесер
Зертханалық жұмыс: Мультимедиа
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Зертханалық жұмыстар Өзінің 3D жұмысын рендеринг және анимация бағдарламалық құралына импорттай алады. Көру порттарында навигацияны меңгереді. 3D нысандарының кескіндерін жасай алады. Панорамаларды жасап, өңдей алады. Бейнелерді жасап, өңдей алады. Медиа файлдарды жасап, қолдана алады. Презентацияларды жасап, өңдей алады. Мультимедиа жасай және өңдей алады. Өзінің 3D жұмысын рендеринг және анимация бағдарламалық құралына импорттай алады. Көру порттарында навигацияны меңгереді. 3D нысандарының кескіндерін жасай алады. Панорамаларды жасап, өңдей алады. Бейнелерді жасап, өңдей алады. Медиа файлдарды жасап, қолдана алады. Презентацияларды жасап, өңдей алады. Мультимедиа жасай және өңдей алады. Бір-екі жұмыс түрі біткен жоқ. Өзінің 3D жұмысын рендеринг және анимация бағдарламалық құралына импорттай алады. Көру порттарында навигацияны меңгереді. 3D нысандарының кескіндерін жасай алады. Панорамаларды жасап, өңдей алады. Бейнелерді жасап, өңдей алады. Медиа файлдарды жасап, қолдана алады. Презентацияларды жасап, өңдей алады. Мультимедиа жасай және өңдей алады. Жұмыстың үш түрі аяқталмаған. Өзінің 3D жұмысын рендеринг және анимация бағдарламалық құралына импорттай алады. Көру порттарында нашар навигация. 3D нысандарының кескіндерін жасай алады. Панорамаларды жасау немесе өңдеу мүмкін емес. Бейнелерді жасап, өңдей алады. Медиа файлдарды жасау немесе пайдалану мүмкін емес. Презентацияларды жасау немесе өңдеу мүмкін емес. Мультимедианы жасау немесе өңдеу мүмкін емес. Төмен сапалы жұмыс.
Шығармашылық емтихан: Залдың 3D моделі әзірленді. 3D үлгісі визуализаторға импортталады. Көру порттарында навигацияны жақсы меңгеру. Залдың ішкі көрінісін көрсететін бейнеролик жасалды. Бейне сапасы жақсы. Залдың 3D моделі әзірленді. 3D үлгісі визуализаторға импортталады. Көру порттарында навигацияны жақсы меңгеру. Залдың ішкі көрінісін көрсететін бейнеролик жасалды. Бейне сапасы орташа. Залдың 3D моделі әзірленді. 3D үлгісі визуализаторға импортталады. Көру порттарында навигацияны жақсы меңгеру. Залдың ішкі көрінісін көрсететін бейнеролик жасалды. Бейне сапасы төмен. Залдың 3D моделі әзірленді. 3D үлгісі визуализаторға импортталады. Көру порттарында нашар навигация. Бейне жасалмады.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Зертханалық сабақтардың тақырыптары
  • Graphisoft ArchiCAD және Graphisoft BIMx – таныс шарлау механизмдері арқылы нақты уақыттағы 3D шарлауды қолдайтын 3D ортасының тұжырымдамасы
  • Көріністерді нақты уақытта қараңыз және өңдеңіз
  • Archicad-ты Graphisoft BIMx-пен тікелей синхрондау
  • Шынайы эффектілерді жасауға арналған құралдар
  • Қарапайым кескіндерді, панорамаларды, стандартты және иммерсивті бейнелерді жасаңыз
  • Статикалық реквизиттер кітапханасы, құрылған сахнаға жанды тыныс алуға мүмкіндік беретін кітапхана
  • Ашық ортаны, ландшафт жүйесі бар жер бедерін жасау үшін функционалдықпен жұмыс істейді
  • Масштабталатын көрініс элементтері
  • Анимациялық жобаларды, скелеттік тордың анимациясын басқаратын арнайы жобаларды пайдаланып күрделі кірістірілген анимация әрекетін жасаңыз және басқарыңыз
  • Объектілерге материалдарды қосу
  • Сахнаны нақты уақыт режимінде соңғы рендеринг сияқты сапамен қараңыз және өңдеңіз
  • Нақты жарықтандыру және көлеңкелеу, қоршаған ортаның сипаттамаларына жауап беретін PBR материалдары
  • Күрделі жарықтандыру
  • Аудио мүмкіндіктер жинағы, DSP динамикалық әсерлері
  • Қорытынды жұмыстың презентациясы
Негізгі әдебиет
  • Малова Н.А., Архикад в примерах. – СПб.:БХВ-Петербург, 2020.-576 с.:ил.
  • www.graphisoft.com – официальный сайт ArchiCAD, учебные версии, обучающие материалы;
Қосымша әдебиеттер
  • www.archicad.ru – официальный сайт на русском языке, учебные версии, обучающие материалы;