Сурет 1

Буханцева Анна Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Аналитикалық конструктивті-кеңістіктік ойлауды, негізгі композициялық және графикалық дағдыларды, эстетикалық талғамды, шығармашылық көзқарасты дамытуға бағытталған академиялық сәулет сызбасының әртүрлі әдістері, сызықтық аэроперспективаның ережелері қарастырылады.

Кредиттер саны: 5

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер
Практикалық жұмыстар 45
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Шығармашылық емтихан. Геометриялық денелердің құрамы.

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Пәндік-кеңістіктік ортаны бейнелеудің негізгі заңдылықтарын зерттеу; кәсіпті оқытудың бастапқы кезеңдерінде көркем-графикалық және композициялық дайындықты қамтамасыз ету үшін академиялық архитектуралық суреттің әртүрлі әдістерін меңгеру.
Міндет
  • - сызбаның негізгі композициялық заңдылықтарын ескере отырып, сызықтық перспектива ережелерін қолдана отырып кескін жасаңыз; - нақты бейнелеу принциптерін қолданыңыз; - дизайн мен шығармашылық идеяларды графикалық түрде көрсету, жаңа бейнелер мен композициялық формалар жасау; - конструктивті және жарық тоналды үлгіні құру үшін әдістер мен графикалық әдістерді қолдану.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Сызба құрылысының шарттары мен заңдылықтарын, перспектива заңдылықтарын, суреттің негізгі композициялық үлгілерін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Негізгі композициялық заңдылықтарды ескере отырып, сызықтық перспектива заңдары бойынша сызбаны салу принциптерін қолдану.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Өз ойын және шығармашылық идеяларын графикалық түрде жеткізе білу, жаңа бейнелер мен композициялық идеяларды жасай білу.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Кәсіби қызметте графикалық кәсіби дағдыларды, терминологиялар мен ұғымдарды қолдану.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Өз ойын және шығармашылық идеяларын графикалық түрде жеткізе білу, жаңа бейнелер мен композициялық идеяларды жасай білу.
Оқыту әдістері

Іздену және зерттеу (оқу процесінде студенттердің өз бетінше зерттеушілік әрекеті).

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Елестету арқылы геометриялық денелерді салу. Табиғаттан геометриялық денелердің суретін салу. 0-100
Геометриялық пішіндердің натюрморттары.
Кубтың кеңістіктегі қозғалысы.
2  рейтинг Кірістірулер мен бөлімдер. 0-100
Балюстер.Сызықтық конструктивті сызба.
Ваза. Сызықтық конструктивті сызба.
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Практикалық жұмыстар Тапсырмаларға сәйкес жұмысты 90-нан 100% - ға дейінгі көлемде орындау; - жұмыстың барлық элементтері графикалық немесе жарық-тонды өңдеуде өте жоғары деңгейде орындалады; - тапсырмалардың тақырыптары толық ашылды; - тамаша графикалық шеберлік; - алдыңғы Дағдылар мен білім шығармашылықпен қолданылады. Тапсырмаларға сәйкес 70-тен 89% - ға дейінгі көлемде жұмысты орындау; - элементтердің кем дегенде 70% - ы графикалық немесе жарық-тонды өңдеуде жақсы деңгейде орындалады; - кішігірім дәлсіздіктер жіберілді, тапсырмаға ішінара сәйкестік жоқ; - тапсырмалардың тақырыптары толық ашылмаған; - шеберлік жақсы графикалық. Тапсырмаларға сәйкес 50-ден 69% - ға дейінгі көлемде жұмысты орындау; - элементтердің кемінде 50% - ы графикалық немесе жарық-тонды пысықтауда қанағаттанарлық деңгейде орындалған; - орындау сапасына елеулі ескертулер жіберілді; - сызықтық перспектива заңдарын білу жеткіліксіз; - қанағаттанарлық графикалық шеберлік. Тапсырманы орындау мерзімінде емес және 50-ден кем емес%; - жұмыс тапсырмаға сәйкес келмейді; - элементтердің 50% - дан астамы графикалық немесе жарық-тонды пысықтауда қанағаттанарлықсыз деңгейде орындалған; - жұмыс тапсырмаға сәйкес келмейді; - сызықтық перспектива заңдары туралы білім жоқ; - тапсырмалардың тақырыптары ашылмаған; - әлсіз графикалық шеберлік;
Шығармашылық емтихан Жарық тонды графикалық жұмыс. Үш қарапайым геометриялық фигуралардың құрамы. Жұмыс тапсырмаға сәйкес орындалды. Композициядағы геометриялық фигуралардың кеңістіктік орны дұрыс табылды. Сызықтық перспектива заңдарына сәйкес геометриялық фигуралардың құрылысы дұрыс берілген. Әрбір геометриялық фигураның дұрыс пропорционалды шешімі және олардың бір-біріне сәйкестігі табылды. Парақты орналастырудың сауатты композициялық шешімі. Светотональды қатынастардың дұрыс берілуі. Тамаша графикалық шеберлік. Жұмыс тапсырмаға сәйкес орындалды. Композициядағы геометриялық фигуралардың кеңістіктік орны дұрыс табылды. Сызықтық перспектива заңдарына сәйкес геометриялық фигураларды құрудағы кішігірім қателіктер. Парақтың орналасуының композициялық шешімі туралы кейбір ескертулер. Пропорционалды түрде әрбір геометриялық фигура дұрыс салынған және бір-біріне сәйкес келеді. Жақсы графикалық шеберлік Жұмыс тапсырмаға сәйкес орындалды. Композицияның геометриялық фигураларының кеңістіктік орналасуындағы кейбір сәйкессіздіктер. Сызықтық перспектива заңдарына сәйкес геометриялық фигураларды құрудағы елеулі қателіктер. Парақтың орналасуының композициялық шешімі қанағаттанарлық. Қанағаттанарлық графикалық шеберлік. Жұмыс тапсырмаға сәйкес орындалмады. Фигуралардың құрылысы сызықтық перспектива заңдарына сәйкес келмейді. Пропорционалды қатынастардағы елеулі қателіктер фигуралар. Сәйкес емес парақтың орналасуы. Әлсіз графикалық шеберлік
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Практикалық сабақтардың тақырыптары
  • Кіріспе әңгіме: курстың мақсаты мен міндеттері, курстың мазмұны, жалпы талаптар
  • Төрт геометриялық дененің сызықты-конструктивті сызбасын орындау FA2
  • Төрт геометриялық дененің ашық түсті натюрморт сызбасын орындау FA2
  • «Кубтың кеңістіктегі қозғалысы»
  • «Кірістірулер мен бөлімдер»
  • Балюстердің жеңіл реңктегі суретін орындаңыз
  • Балюстердің жеңіл реңктегі суретін орындаңыз
Негізгі әдебиет
  • Николай Ли: Рисунок. Основы учебного академического рисунка. Учебник. Эксмо, М. 2021 г.-480 с.
  • Погейни У.Искусство рисования. Попурри.2016 г.-121 с.[Электронный ресурс]. – Режим доступа:http://megascans.ru/knigi/iskusstvo/uchebniki/pogejni-u-iskusstvo-risovaniya.
  • Клэр В. Рисунок с нуля. Пошаговое руководство.Манн, Иванов и Фербер, 2016 г.-160 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа:https://f.ua/statik/files/products/515942/risunok-s-nulja-poshagovoe-rukovodstvo_258.pdf
Қосымша әдебиеттер
  • 1.Чиварди Д. Рисование. Полное руководство.— М. : Манн, Иванов и Фербер, 2015. —448 c.[Электронный ресурс]. – Режим доступа:https://kniga.biz.ua/pdf/5145-Risovanie.pdf 2.Лумис Э.Забавы с карандашом. Самый легкий способ научиться рисовать. КоЛибри, 2021 г.-120 с. 3.Лумис Э.Я хочу рисовать! Азбука-Аттикус.2016 г.-140 с.