Диплом алдындағы жоба
Сипаттама: Дипломдық жоба тақырыбы бойынша сәулет және қала құрылысы объектілерін нақты жағдайларда жобалаудың жалпы теориялық және практикалық аспектілері, оларды функционалдық және жоспарлау құрылымы басқаша нақты жағдайға сәйкес қайта құру. Пән екі бөлімнен тұрады – ғылыми-зерттеу және жобалау, сәулет нысанының эскиздік тұжырымдамасының авторлық ниетін ашатын және студенттің дипломдық жоба бойынша өзіндік шығармашылық жұмысқа дайындығын анықтауға бағытталған.
Кредиттер саны: 7
Пререквизиты:
- Сәулеттік жобалау VI
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | 75 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 105 |
курстық жоба | |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Шығармашылық емтихан – сөйлем |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- графикалық және макеттік архитектуралық концепция түрінде көрсетілген дипломдық жоба бойынша студенттің өзіндік шығармашылық жұмысқа дайындығын анықтау.
Міндет
- сипаттамалық белгілерді фотографиялық тіркей отырып объектінің болжанатын орнының орнын толық масштабты түсіруді жүргізуді меңгеру;
- объектінің дамуындағы сабақтастық пен тенденцияларды анықтауға бағытталған тарихи-генетикалық талдауды меңгеру;
- дипломдық жоба тақырыбы бойынша нақты жағдайдың конструкторлық концепциясын жасауға бағытталған жобалық-іздестіру шешімін қалыптастыру;
- модель деңгейінде нысанның құрылымын анықтау.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- дипломдық жобалау тақырыбы бойынша объектінің сәулеттік-жоспарлау шешімдерінің нұсқаларын балама іздеуді орындау;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- объектіні әлеуметтік және функционалдық ұйымдастыруға жүйелі тәсілді қолдану;
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- жобалау пәні бойынша сәулет-жоспарлау әдістері мен құралдарын жүйелеу;
- жоба тапсырмаларын шешу және талдау
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- жобалық шешімдерін дәлелді түрде негіздеу;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- жоба алдындағы талдауға, әлеуметтік-функционалдық бағдарламаға, типологиялық ерекшеліктерге, нормативтік талаптарға және экологиялық көзқарасқа негізделген жобалау объектісінің сәулеттік-жоспарлау шешімін әзірлеу.
Оқыту әдістері
кіріспе, әңгімелер, слайдтар мен көрнекі құралдар;
аумақты табиғи зерттеу;
оқу процесінде студенттердің өз бетінше ізденуі;
тәрбие мәселелерін шешу.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Әлеуметтік-функционалдық бағдарлама | 0-100 |
Суреттегі сөйлем | ||
Территорияны таңдау және талдау | ||
2 рейтинг | Жоба элементтері | 0-100 |
Жоба элементтері | ||
Жоба элементтері | ||
Қорытынды бақылау | емтихан, курстық жоба | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Практикалық сабақтар | - тапсырмаға сәйкес жұмысты уақытында және 90-нан 100%-ға дейін орындау; - барлық тапсырмалар дұрыс орындалды; - жоғары немесе жақсы деңгейде жұмысты жобалаудың эстетикасы; - бұрын алған дағдылары мен білімдері шығармашылықпен пайдаланылады. | - тапсырмаға сәйкес уақытында және 70-тен 89%-ға дейін жұмыстарды орындау; - барлық тапсырмалар дұрыс орындалды, бірақ түзету арқылы оңай түзетілетін болмашы қателер болуы мүмкін; - жұмысты жобалаудың эстетикасын жақсы деңгейде; - бұрын алынған дағдылар мен білімдер шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, стандартты шешімдер қолданылады. | - тапсырмаға сәйкес уақытында және 50-ден 69%-ға дейінгі көлемде жұмыстарды орындау; - кейбір тапсырмалар қате орындалды (бірақ 50%-дан көп емес), түзетуге болатын қателер болуы мүмкін; - қанағаттанарлық деңгейде жұмысты жобалаудың эстетикасы; - бұрын алынған дағдылар мен білімдер шығармашылық интерпретациясыз пайдаланылады, стандартты және стандартты шешімдер қолданылады. | - жұмысты мерзімінде және 50%-дан аз көлемде орындау; - жұмыс тапсырмаға сәйкес келмесе; - тапсырманың 50%-дан астамы қате орындалған; - қанағаттанарлықсыз деңгейде жұмысты жобалаудың эстетикасы; - шығармада плагиат элементтері бар; - бұрын алынған дағдылар мен білімдер пайдаланылмайды. |
Шығармашылық емтихан – сөйлем | Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. Тапсырманың тақырыбы терең және толық қамтылған. Сөйлемнің элементтері композициялық жағынан дұрыс, логикалық және жүйелі түрде орналастырылған. Графикалық әдістердің, кескіндердің және түсіндірме мәтіннің стильдік бірлігі толық сақталған. Шығарманың безендірілуінің эстетикасы жоғары деңгейде. Тапсырмалардың орындалу дәрежесі 90-нан 100%-ға дейін. | Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. Тапсырманың тақырыбы толық қамтылған. Масштабты және композициялық тұтастықты аздап бұзған сөйлем элементтерінің орналасуы. Графикалық техниканың, кескіндердің және түсіндірме мәтіннің бірлігі аздап бұзылған. Шығарманың эстетикасы жақсы деңгейде. Тапсырмалардың орындалу дәрежесі 70-89% құрайды. | Тапсырмаға сәйкес жұмыс аяқталды. Тапсырманың тақырыбы көбірек қамтылған. Сөйлем элементтерінің орналасуында масштаб пен композициялық тұтастық бұзылған, өңдеу тереңдігі жеткіліксіз. Графикалық техниканың, кескіндердің және түсіндірме мәтіннің бірлігі айтарлықтай бұзылған. Шығарманың эстетикасы қанағаттанарлық деңгейде. Тапсырмалардың орындалу дәрежесі 50-ден 69%-ға дейін. | Жұмыс тапсырмаға сәйкес келмейді. Элементтердің орналасуы композициялық жағынан дұрыс емес, элементтер масштабының жетіспеушілігімен және тармақтың мақсаты мен міндеттері туралы түсінік жоқ. Шығарманың безендірілуінің эстетикасы қанағаттанарлықсыз деңгейде. Тапсырмалардың орындалу дәрежесі 50%-дан төмен немесе жұмыс плагиат болып табылады. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Практикалық сабақтардың тақырыптары
- Дипломдық жоба тақырыбы бойынша есеп құрастыру
- Жобалау объектісінің әлеуметтік-функционалдық бағдарламасын жасау
- Қала құрылысы жағдайын таңдау және талдау
- Дипломдық жоба тақырыбы бойынша объектінің суреті бойынша көлемді сөйлем
- Объектінің функционалдық құрылымы туралы графикалық сөйлем
- Бітіру жұмысының тақырыбы бойынша объектінің вариативті дамуы
- Жоспарлау шешімі концепциясын әзірлеу
- Нысанның архитектуралық бейнесін қалыптастыру
- Жоба элементтерін әзірлеу
- Жоба элементтерін әзірлеу
- Жоба элементтерін әзірлеу
- Жобаны бағалауға дайындау
Негізгі әдебиет
- Козлов М.В. Теория градостроительства: Учебное пособие. (2-е издание, дополненное). - Алматы, 2021. - 182с.
- Крашенинников А.В. Сценарное проектирование городской среды // Architecture and Modern Information Technologies. – 2017. – №4(41). – С. 242-256 [Электрондық ресурс]. - Қол жеткізу режимі:http://marhi.ru/AMIT/2017/4kvart17/18_krasheninnikov/index.php (дата обращения: 27.09.2022).
- KAZGOR. Проекты. – Алматы: Издательство «Basbaqan», 2019. – 368 с.
- Градостроительство и планировка населенных мест / под ред. Конокотина Н.Г. –М.: КолосС, 2012. – 398 с. [Электрондық ресурс]. - Қол жеткізу режимі:http://science.totalarch.com/book/2375.rar
Қосымша әдебиеттер
- ҚР ЕЖ 3.02-101-2012 Көп пәтерлі тұрғын ғимараттар
- ҚР ЕЖ 3.02-107-2014 Қоғамдық ғимараттар мен имараттар
- ҚР ЕЖ 3.02-120-2012 Мәдени ойын-сауық мекемелері
- ҚР ЕЖ 3.02-122-2012 Бөлшек сауда мекемелері
- ҚР ЕЖ 3.03-105-2014 Автомобиль тұрақтары
- ҚР ЕЖ 3.02-111-2012 Жалпы білім беру мекемелері
- ҚР ЕЖ 3.02-118-2013 Жабық спорт залдары
- Арнольд К., Рейтерман Р. Архитектурное проектирование сейсмостойких зданий // -М.: Стройиздат, 2009. -195с
- Гельфонд А.Л. Архитектурное проектирование общественных зданий и сооружений: Учеб. пособие. – М.: Архитектура-С, 2007.-280с.
- Лисициан М.В., Пронин Е.С. Архитектурное проектирование жилых зданий. - М.: «Архитектура -С», 2014. – 592 с.
- Нойферт Э. Строительное проектирование: пер.с нем. – М.: «Архитектура -С», 2014. – 592 с.