Кәсіби компьютерлік бағдарламалар 1
Сипаттама: Ол Inkscape графикалық пакетін және оның плагиндерін әзірлеуді қарастырады. Бағдарламалар растрлық және векторлық графикамен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Студенттер өздері оқитын пәндер бойынша болашақ мамандығына байланысты шығармашылық тапсырмаларды орындай алады.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 45 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Тапсырма түріндегі шығармашылық емтихан: өзіңіз туралы инфографика |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Сәулет бағытындағы есептерді шешуде қолдану үшін Inkscape пакетінің теориялық және практикалық негіздерін оқып үйрену.
Міндет
- Пәннің міндеттері: Inkscape бағдарламасында компьютерлік модельдеудің әртүрлі әдістерін меңгеру; графикалық жұмыстарды орындау үшін бағдарламаның командалары мен құралдарын оқып үйрену.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Студент танысады: - Inkscape пакетінің теориялық және практикалық негіздерімен; - қабаттарды қолдану есебінен бағдарламадағы жұмысты оңтайландыру туралы; - деректерді импорттау, экспорттау және басқа қолданбалармен алмасу бойынша; - бағдарламаның әсерлері туралы;
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Студент алған білімдерін қолдана алады: - бағдарламаның жұмыс ортасын орнатуда; - жұмыс құралдары мен командаларды қолдануда; - программаның әртүрлі эффектілерін қолдануда; - басқа қолданбалармен мәліметтер алмасуда; - әртүрлі мақсаттағы графикалық жұмыстарды орындауда
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Оқыту процесінде қажетті ақпаратты тауып, жинақтап, бағалай алады. Оқыған материалды өз бетінше баяндай алады, тексереді, өңдейді, жариялайды, таныстырады.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Графикалық ақпаратты, идеяларды, мәселелер мен шешімдерді аудиторияға және тақырып бойынша сарапшыларға өз бетінше ұсына алады.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Ол игергендерін оқу іс-әрекетінде де, болашақ кәсіби қызметінде де өз бетінше қолдана алады.
Оқыту әдістері
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Қашықтықтан оқыту технологиялары. Жобалау және зерттеу технологиялары.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Зертханалық жұмыс: Жұмыс ортасын және негізгі өңдеу пәрмендерін орнату. | 0-100 |
Зертханалық жұмыс: Объектілерді қалыптастырудың негізгі құралдары мен командалары. | ||
Зертханалық жұмыс: Қарапайым және бұйра мәтін. | ||
Зертханалық жұмыс: Түстер мен толтырулар. | ||
Зертханалық жұмыс: Сызық түрлері. Пішін құралы. | ||
2 рейтинг | Зертханалық жұмыс: бағдарламаның арнайы эффектілері. | 0-100 |
Зертханалық жұмыс: Растрлық кескіндермен жұмыс. | ||
Зертханалық жұмыс: Қабаттар арқылы жұмысты оңтайландыру. | ||
Зертханалық жұмыс: Файлдарды басып шығаруға дайындау және «Инфографика» тақырыбы бойынша қорытынды тапсырманы басып шығару. | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Зертханалық жұмыстар | Бағдарламаның интерфейсі мен жұмыс ортасын конфигурациялайды. Бірнеше өңдеу командаларын біледі және қолданады. 2D векторлық кескіндерді құруға арналған құралдардың негізгі жиынтығын біледі және қолданады. Векторлық және растрлық кескіндерді құру үшін кеңейтілген құралдар жинағын пайдаланады. Мәтінмен жұмыс істеуді біледі және қолданады. Түстер мен бояуларды біледі және қолданады. Векторлық контурларды өңдеуді орындайды: пішіні, түсі, қалыңдығы. Әртүрлі бағдарлама эффектілерін пайдаланады. Негізгі файлдың кеңейтімін біледі. Графикалық файлдарды импорттауға және экспорттауға машықтанады. Белгіленген сапа параметрлерімен жұмысты басып шығарып, оны тұтынушыға бере алады. | 2D векторлық кескіндерді құруға арналған құралдардың негізгі жиынтығын біледі және қолданады. Векторлық және растрлық кескіндерді құру үшін кеңейтілген құралдар жинағын пайдаланады. Мәтінмен жұмыс істеуді біледі және қолданады. Түстер мен бояуларды біледі және қолданады. Векторлық контурларды өңдеуді орындайды: пішіні, түсі, қалыңдығы. Бағдарлама әсерлерін шектеулі мөлшерде пайдаланады. Графикалық файлдарды импорттауға және экспорттауға машықтанады. Белгіленген сапа параметрлерімен жұмысты басып шығарып, оны тұтынушыға бере алады. | Бағдарламаның интерфейсі мен жұмыс ортасын конфигурациялайды және маңызды сәттерді жіберіп алады. Өңдеу командаларын шектеулі көлемде біледі және қолданады. 2D векторлық кескіндерді құруға арналған құралдардың шектеулі жиынтығын біледі және пайдаланады. Мәтінмен жұмыс істеуді біледі және қолданады. Түстер мен бояуларды біледі және қолданады. Векторлық контурларды өңдеуді орындайды: пішіні, түсі, қалыңдығы. Бағдарлама әсерлерін шектеулі мөлшерде пайдаланады. Графикалық файлдарды импорттамайды немесе экспорттамайды. Төмен сапалы жұмыс жасай алады. | Бағдарламаның интерфейсі мен жұмыс ортасын конфигурацияламайды. Барлық өңдеу пәрмендерін білмейді және қолдана алмайды. 2D векторлық және растрлық кескіндерді құруға арналған құралдардың шектеулі жиынтығын біледі және пайдаланады. Мәтін түрлерін ажыратпайды. Түстерді біледі және қолданады, тақырыпты білмей, интуитивті түрде толтырады. Векторлық контурларды сапасыз өңдеуді орындайды: пішіні, түсі, қалыңдығы. Бағдарламаның қосымша мүмкіндіктерін білмейді және пайдаланбайды. Графикалық файлдарды қажетті форматта сақтау қиын. Төмен сапалы жұмыс жасай алады. |
Тапсырма түріндегі шығармашылық емтихан | Шығармашылық емтиханды орындамас бұрын интерфейс пен жұмыс ортасын реттейді. Инфографиялық элементтерді оңтайлы орналастыру үшін жұмыс ортасының макетін ойластырып, жасайды. Өзіңіздің инфографиялық объектілеріңізді әзірлеу үшін бағдарламаның барлық құралдары мен мүмкіндіктерін пайдаланады. Бағдарлама кітапханасында бар дайын үлгілерді пайдаланбайды. Инфографика жасау үшін түсті, контурларды, эффектілерді және шығармашылықты пайдаланады. Жұмысты уақытында аяқтауға үлгереді. Жұмыстың сыртқы түрі жоғары және ажыратымдылығы жоғары. | Шығармашылық емтиханды орындамас бұрын интерфейс пен жұмыс ортасын реттейді. Инфографиялық элементтерді оңтайлы орналастыру үшін жұмыс ортасының макетін ойластырып, жасайды. Өз инфографикасын әзірлеу үшін барлық құралдарды және бағдарламаның барлық мүмкіндіктерін пайдаланбайды. Бағдарлама кітапханасында бар дайын үлгілерді пайдаланады. Инфографика жасау үшін түсті, контурларды, эффектілерді және шығармашылықты пайдаланады. Жұмысты уақытында аяқтауға үлгереді. Жұмыстың сыртқы түрі жоғары және ажыратымдылығы жоғар | Шығармашылық емтиханды тапсырар алдында интерфейс пен жұмыс ортасын орнатпайды. Инфографиялық элементтерді оңтайлы орналастыру үшін жұмыс ортасын ойланбайды немесе белгілемейді. Өз инфографикасын әзірлеу үшін барлық құралдарды және бағдарламаның барлық мүмкіндіктерін пайдаланбайды. Ол негізінен бағдарлама кітапханасында бар дайын шаблондарды пайдаланады. Инфографика жасау үшін түсті, контурларды, эффектілерді пайдаланады және шығармашылықты көрсетпейді. Жұмысты уақытында аяқтауға үлгереді. Жұмыс өте сапалы емес сияқты. | Шығармашылық емтиханды тапсырар алдында интерфейс пен жұмыс ортасын орнатпайды. Инфографиялық элементтерді оңтайлы орналастыру үшін жұмыс ортасын ойланбайды немесе белгілемейді. Бағдарлама құралдарын нашар меңгерген және бағдарламаның барлық мүмкіндіктерін білмейді. Бағдарлама кітапханасында бар дайын бос орындарды ғана пайдаланады. Инфографика жасау үшін түсті, контурларды, бланктерді пайдаланады, шығармашылықты көрсетпейді. Жұмысты уақытында орындай алмайды. Жұмыс сапасыз болып көрінеді. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Зертханалық сабақтардың тақырыптары
- Inkscape және плагиндер
- Түстер мен толтырулар
- Негізгі өңдеу құралдары мен командалары
- Мәтіннің екі түрі
- Сызық құралдары
- Арнайы әсерлер: перспектива қосу, PowerClip, линзалар, қиғаш
- Арнайы әсерлер: араластыру, контур, бұрмалау, көлеңке, қабық, экструз, ашықтық, Арнайы эффектілермен жұмыс (2 бөлім)
- Файлдарды экспорттау және импорттау
- Сканер мен сандық технологияны пайдаланып кескіндерді алу
- Бірнеше файлмен бір уақытта жұмыс істеу
- Растрлық кескіндер
- Компьютер экранынан суретті қалай түсіруге болады
- Бағдарламадағы жұмысты оңтайландыру
- Файлдарды басып шығару және жариялау
- Қорытынды тапсырма
Негізгі әдебиет
- Inkscape, A Guide to a Vector Drawing Program, 4th Edition, Comprehensive manual by Tavmjong Bah. Available online, and linked from inside Inkscape
- Inkscape 0.48 Essentials for Web Designers by Bethany Hiitola
Қосымша әдебиеттер
- Inkscape tutorial: Basic https://inkscape.org/doc/tutorials/basic/tutorial-basic.html
- Inkscape tutorial: Advanced https://inkscape.org/doc/tutorials/advanced/tutorial-advanced.html