Информациялы-коммуникацилық технологиялар

Блинаева Елена Васильевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: АКТ компьютерлік жүйелер туралы түсінік береді, олардың жіктелуі мен ұйым негіздерін қарастырады, бағдарламалық қамтамасыз етудің түрлерін сипаттайды, операциялық жүйелерді, олардың эволюциясы мен жіктелуін қарайды, деректер базасының концепциясымен, олардың архитектурасымен, модельдерімен таныстырады, компьютерлік желілерді, деректерді беру модельдерін зерттейді, Интернеттің концепциясымен және дамуымен таныстырады, Интернеттегі қауіпсіздік қатерлерін және қарсы әрекет етуін қарастырады.

Кредиттер саны: 5

Пререквизиты:

  • Информатика. Мектеп курсы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 15
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 75
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Міндетті компонент

Цикл: Жалпы білімдік пәндер

Мақсат
  • Болашақ мамандардың ақпараттық технологиялар негіздері бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру, Есептеу міндеттерін шешу, жоғары пайдаланушы деңгейінде дербес компьютермен жұмыс істей білуін дамыту, ақпараттық технологиялар саласында ғылыми-техникалық әдебиетпен және техникалық құжаттамамен жұмыс істеуге оқыту
Міндет
  • Білім алушылар заманауи есептеуіш техниканың архитектурасын білуі, қойылған міндеттерді шешуде заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана білуі, Компьютерлік желілер туралы мәліметтерді білуі, ақпаратты қорғау негіздерін білуі тиіс
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • қазіргі ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың даму тенденциялары мен перспективаларын білу; - ақпараттық үрдістердің теориялық негіздері туралы түсінікке ие болу; - ақпаратты өңдеу әдістерін білу.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • офистік қосымшаларды қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру; - белгілі бір міндетті шешу алгоритмдерін әзірлеу үшін практикалық дағдыларды меңгеру; - белгілі бір міндеттерді орындау үшін заманауи компьютерлік технологиялар мен қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз етуді меңгеру; - ғаламдық Интернет желісінде жұмыс істеу мүмкіндігін алу; - әртүрлі ақпарат түрлерін жинау, талдау және өңдеу дағдыларын меңгеру;; - Ақпараттық технологиялар саласында оқу, арнайы және мерзімді әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • кәсіби міндеттерді шешудің қазіргі заманғы ақпараттық технологиялары және оларды таңдау әдістері туралы
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Ақпараттық технологиялар саласында кең ой-өрісінің болуы және оларды кәсіби салада қолдану; - шешім қабылдау әдістерін қолдану бойынша топта жұмыс істей білу; - компанияда шешім қабылдау әдістеріне оқыту процесін ұйымдастыру үшін коммуникативтік дағдыларды дамыту.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Интернет желісінде, ғылыми және мерзімді әдебиетте ақпаратты талдау, ақпаратты жүйелендіруді жүзеге асыру
Оқыту әдістері

интерактивті дәріс (проблемалық дәріс, пікірталас дәрісі, дәріс-конференция, дәріс-кеңес, "Пресс-конференция" дәрісі, "сұрақ-жауап-талқылау" дәрісі);

Жоба әдісі (өз тәжірибесі мен құзыреттілігін өңдеу және түрлендіру)

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг 0-100
2  рейтинг 0-100
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Собеседование по контрольным вопросам демонстрирует сиcтемные теоретические знания, владеет терминологией, логично и последовательно объясняет сущность явлений и процессов, делает аргументированные выводы и обобщения, приводит примеры, показывает свободное владение монологической речью и способность быстро реагировать на уточняющие вопросы демонстрирует прочные теоретические знания, владеет терминологией, логично и последовательно объясняет сущность явлений и процессов, делает аргументированные выводы и обобщения, приводит примеры, показывает свободное владение монологической речью, но при этом делает несущественные ошибки, которые исправляет самостоятельно или при незначительной коррекции преподавателем демонстрирует неглубокие теоретические знания, проявляет слабо сформированные навыки анализа явлений и процессов, недостаточное умение делать аргументированные выводы и приводить примеры, показывает недостаточно свободное владение монологической речью, терминологией, логичностью и последовательностью изложения, делает ошибки которые может исправить только при коррекции преподавателем. демонстрирует незнание теоретических основ предмета, несформированные навыки анализа явлений и процессов, не умеет делать аргументированные выводы и приводить примеры, показывает слабое владение монологической речью, не владеет терминологией, проявляет отсутствие логичности и последовательности изложения, делает ошибки, которые не может исправить даже при коррекции преподавателем, отказывается отвечать на занятии
Работа на лабораторных занятиях Студент выполняет лабораторную работу в полном объеме; обеспечивает решение всех задач без ошибок. Отвечая на вопросы, правильно понимает суть вопроса, дает точное определение и трактовку основных понятий. Студент выполняет требования для оценки «5», но имеет 2-3 недостатка; выполненные задания содержат мелкие ошибки, студент может исправить их самостоятельно или с небольшой помощью преподавателя выполняет работу не полностью, но не менее 50% объема лабораторной работы; в ходе проведения работы были допущены ошибки. При ответе на вопросы обучающийся правильно понимает сущность вопроса, но в ответе имеются отдельные проблемы в усвоении вопросов курса, не препятствующие дальнейшему усвоению программного материала; при выполнении индивидуального задания на защиту лабораторной работы допускает ошибки. выполняет работу не полностью или объем выполненной части работ не позволяет сделать правильных выводов. При ответе на вопросы демонстрирует не владение основными знаниями и умениями в соответствии с требованиями программы; допущено больше ошибок и недочетов, чем необходимо для оценки 3 или не может ответить ни на один из поставленных вопросов; не может выполнить индивидуальное задание на защиту лабораторной работы, выданное преподавателем.
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
Негізгі әдебиет
  • 1 June J. Parsons, New Perspectives on Computer Concepts 18th Edition—Comprehensive, Thomson Course Technology, a division of Thomson Learning, Inc Cambridge, MA, COPYRIGHT © 2016; ISBN-10: 1-4239-0610-1, ISBN-13: 978-1-4239-0610-0.
  • 2 Reema Thareja Fundamentals of Computers. – Oxford University press: Oxford, 2015. - 288p
  • 3 Shynybekov D.A., Uskenbayeva R.K., Serbin V.V., Duzbayev N.T., Moldagulova A.N., Duisebekova K.S., Satybaldiyeva R.Z., Hasanova G.I., Urmashev B.A. Information and communication technologies. Textbook: in 2 parts. Part 1, 1st ed. - Almaty: IITU, 2017. - 588 p., ISBN 978-6017911-04-1 (A textbook in English with the stamp of the Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan)
  • 4 Urmashev B.A. Information and communication technology: Textbook / B.A. Urmashev. – Almaty, 2016. - 410 p., ISBN 978-601-7940-02-7 (A textbook in English with the stamp of the Ministry of Education and Science of the Republic of Kazakhstan)
  • 5 Nurpeisova T.B., Kaidash I.N. ICT, Almaty, Bastau, 2017. 241 p.
Қосымша әдебиеттер
  • 6 Roqers Y., H. Sharp, J. Preece. Interaction design beyond human - computer interaction - Third Edition.- Italy: WILEY & Sons Ltd, 2011.- 585 р.
  • 7 Vijay K. Vaishnavi, Vijay K. Vaishnavi, William Kuechler Design Science Research Methods and Patterns: Innovating Information and Communication Technology, 2nd Edition 2015 by CRC Press 2
  • 8 Stephen P Borgatti, Martin G. Everett, Jeffrey C. Johnson Analyzing Social Networks Paperback. ISBN: 978-1446247419 – 30 Apr 2013
  • 9 Hans J Schnoll E-Government: Information, Technology, and Transformation: Information, Technology, and Transformation (Routledge, March 12, 2015 - Political Science - 343 p.)
  • 11 Maximizing Mobile //2012 Information and Communications for Development. World Bank, Washington D.C., 2012, 244 p.
  • 12 Dejtel H. M., Dejtel P. Dzh., CHofnes D. R. Operacionnye sistemy. CHast' 1. Osnovy i principy. – M.: Binom-Press, 2011. – 677 c.