Алгоритмдеу және бағдарламалау тілдері (Python)
Сипаттама: Курс Python жүйесі мен тілінің мен негізгі ұғымдарымен танысуға мүмкіндік береді. Курста негізгі тілдік құрылымдар мен кірістірілген функциялар, модульдер мен пакеттер, функционалды бағдарламалау құралдары, деректермен жұмыс істеуге арналған Python негізгі кітапханалары қарастырылады.
Кредиттер саны: 5
Пререквизиты:
- Информациялы-коммуникацилық технологиялар
- Информатика. Мектеп курсы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- есептеу процестерінің алгоритмдеу негіздерін және әртүрлі қолданбалы есептерді шешуде Python бағдарламалау тілінің мүмкіндіктерін зерттеу.
Міндет
- Python бағдарламалау тілінің негізі мен негізгі алгоритмдік құрылымдарды зерттеу;
- алгоритмдеу және бағдарламалау саласындағы болашақ мамандардың құзыреттілігін қалыптастыру;
- білім алушыларда бағдарламаларды әзірлеудің заманауи аспаптық құралдарын қолдану дағдыларын жасап үйрету
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- бағдарламаларды әзірлеудің заманауи аспаптық ортасының даму тенденциялары мен перспективаларын білу
- алгоритмдеудің теориялық негіздері туралы түсінікке ие болу
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Python тілінде бағдарламаларды өңдеу және қалпына келтіру мүмкіндігін іске асыра білу .
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- өз ойларыңызды тұжырымдау және өз пікірлеріңізді дәлелдей білу қабілетін дамыту.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- командада жұмыс істеу үшін қажетті коммуникациялық қабілеттерді дамыту
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- әр түрлі есептердің алгоритмдерінің құрылымдық сызбаларын құру, соның ішінде есептеу процестерінің сызықтық, тармақталу және циклдік алгоритмдерінде қолдану;
- Python тілінде бағдарламаларды әзірлеу;
Оқыту әдістері
интерактивті дәріс (проблемалық дәріс, дискуссиялық дәріс, дәріс-конференция, дәріс-кеңес, "баспасөз-конференция" дәрісі, "Сұрақтар-жауаптар-талқылау" дәрісі»);
Жоба әдісі (өз тәжірибесі мен құзыреттілігін жетілдіру және түрлендіру)
берілген шарттар негізінде әртүрлі жағдайларды дамыту сценарийлерін құру
ақпаратты және коммуникациялық (кәсіби қолданбалы пакеттерді пайдаланатын компьютерлік сыныптағы сабақтар)
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Тәжірибелік жұмыс 1 | 0-100 |
Тәжірибелік жұмыс 2 | ||
Тәжірибелік жұмыс 3 | ||
Аралық бақылау 1 | ||
2 рейтинг | Тәжірибелік жұмыс 4 | 0-100 |
Тәжірибелік жұмыс 5 | ||
Тәжірибелік жұмыс 6 | ||
Аралық бақылау 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бақылау сұрақтары бойынша сұхбат | теориялық білімін көрсетеді, еркін сөйлейді, терминологияны қолданады, нақтылау сұрақтарына жауап береді | теориялық білімін көрсетеді, еркін сөйлейді, терминологияны қолданады, жауап бергенде болмашы қателіктер жібереді | Теориялық білімі толық емес, сөйлей кезінде кемшіліктері бар, терминологияда шатасады, өз бетімен түзете алмайтын қателіктер жібереді | теориялық білімі жоқ, терминологияны білмейді, өрескел қателіктер жібереді |
Практикалық сабақтарда жұмыс | практикалық жұмысты толық және талаптарға сәйкес орындады, жұмысты орындауға байланысты мұғалімнің барлық сұрақтарына жауап береді | практикалық жұмысты толық орындады, бірақ қате немесе кемшіліктерді өзі түзете алады немесе мұғалімнің ұсыныстары арқылы | практикалық жұмыстың 50%-дан астамын орындайды, бірақ барлық зертханалық жұмыстардың мәнін түсінеді. Орындалған жұмысқа байланысты мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. | жұмысты толық орындамады, мұғалімнің сұрақтарына жауап беруге қиналады, көптеген қателер мен кемшіліктер жібереді |
тест | 90-100% дұрыс жауаптар | 70-89 правильных ответов | 50-69 правильных ответов | 0-49 правильных ответов |
емтихан | 90-100% дұрыс жауаптар. Студент емтихан тапсырмаларын толық орындайды | 70-89 дұрыс жауаптар. Құрылған алгоритмнің құрылымдық сызбасында аздаған қателер және бағдарлама кодында шамалы қателер бар | 50-69 дұрыс жауап. Студент ашық және жабық типтегі тест тапсырмаларының жауаптарында және алгоритмнің блок-схемасы мен бағдарлама кодында қателіктер жіберген. | 0-49 pravil'nykh otvetov. Student ne otvetil na postavlennyye voprosy 67 / 5 000 0-49 дұрыс жауап. Студент қойылған сұрақтарға жауап бермеді |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- АЛГОРИТМДЕУ ЖӘНЕ БАҒДАРЛАМАЛАУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
- PYTHON-ҒА КІРІСПЕ
- СЫЗЫҚТЫҚ АЛГОРИТМ
- ТАРМАҚТАЛҒАН АЛГОРИТМ
- ЦИКЛДІК АЛГОРИТМ
- ТІЗІЛІКТЕРМЕН ЖҰМЫС
- ЖОЛДАРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ
- ФУНКЦИЯЛАРМЕН ЖҰМЫС, МОДУЛЬДЕР ҚҰРУ
Негізгі әдебиет
- Васильев А. Н. Python на примерах. Практический курс. 2019 год, Наука и Техника, 3-е издание ISBN: 978-5-94387-781-0 С. 432
- Федоров Д. Программирование на языке высокого уровня Python. Учебное пособие для прикладного бакалавриата 2019 год, Юрайт ISBN 978-5-534-04479-9
- Марк Лутц. Изучаем Python, том 1, 5-е изд.: Пер. с англ. — СПб.: ООО “Диалектика”, 2019. — 832 с. : ил. — Парад, тит. англ
- Ермеков, Нурмухамбет Турлынович. Введение в программирование на языке Python [Текст] : учебник / Н. Т. Ермеков, Б. Е. Таржибаева. - Алматы : ТОО "Лантар Трейд", 2020. - 202 с. - Библиогр.: с. 199. - ISBN 978-601-7659-30-1 : 7 915.00 т.
- Гэддис Т. Начинаем программировать на Python. — 5-е изд.: Пер. с англ. — СПб.: БХВ-Петербург, 2022. — 880 с.: ил. ISBN 978-5-9775-6803-6
- Андреева, О. В. Основы алгоритмизации и программирования на языке Python : учебник / О. В. Андреева, О. И. Ремизова. — Москва : Издательский Дом МИСиС, 2022. — 149 c. — ISBN 978-5-907560-22-2. — Текст : электронный // Первая образовательная платформа для подготовки высококвалифицированных кадров E-UNI.KZ : [сайт]. — URL: https://e-uni.kz/catalog/books/129510 (дата обращения: 17.10.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
- Шелудько, В. М. Основы программирования на языке высокого уровня Python : учебное пособие / В. М. Шелудько. — Ростов-на-Дону, Таганрог : Издательство Южного федерального университета, 2017. — 146 c. — ISBN 978-5-9275-2649-9. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/87461.html (дата обращения: 08.10.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
- Python жоғары деңгейлі тілде бағдарламалау : оқу құралы / составитель С. Е. Мухаммедия. — Алматы, Москва : EDP Hub (Идипи Хаб), Ай Пи Ар Медиа, 2023. — 189 c. — ISBN 978-5-4497-2311-6. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/133153.html
Қосымша әдебиеттер
- Интернет ресурс (документация и учебные материалы) pythonworld.ru
- Zelle, John Python Programming an Introduction to Computer Science [Текст] : учебник / John Zelle. - Third Edition. - [S. l.] : Franklin, Beedle, 2017. - 524 p. - ISBN 9781590282755 : 26200 т.