WEB қолданбаларын жобалау және жасақтау
Жомартқызы Гүльназ
Сипаттама: «Веб-қосымшаларды жобалау және әзірлеу» пәні студенттерге жалпыға қолжетімді заманауи технологияларды пайдалана отырып асинхронды веб-қосымшаларды әзірлеу негіздерін меңгеруге мүмкіндік береді. Пәнді оқу барысында студенттер қосымшалардың клиенттік және серверлік бөліктерін әзірлеудің барлық кезеңдерімен танысады. Бұл өз кезегінде алынған білімді болашақта заманауи веб-қосымшаларды әзірлеудің кез келген кезеңінде веб-әзірлеуші ретінде қолдануға мүмкіндік береді.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Интернет технологиялар
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Жазбаша емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- «Веб-қосымшаларды жобалау және әзірлеу» пәнін меңгеру мақсаты – ғаламдық Интернетте жұмыс істеу үшін барлық қажетті талаптарға жауап беретін бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің заманауи технологияларын оқу.
Міндет
- Қазіргі веб-қосымшалардың жұмыс істеу принциптері туралы білімдерін қалыптастыру
- Асинхронды веб-қосымшаларды әзірлеу дағдыларын меңгеру
- Толық стек JavaScript бағдарламалау тілін үйреніңіз
- Клиент пен сервер әрекетінің негіздеріне оқыту
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Төменгі және жоғары деңгейлі тілдерде, соның ішінде мобильді платформалар үшін бағдарламалық құрал кодын әзірлеу
Оқыту әдістері
Пәнді өткізу кезінде келесі заманауи білім беру технологияларын қолдану қарастырылған: - интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді түрлерін қолдану: жетекшілік ететін (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; модерация; слайдтар немесе оқу фильмдерін көрсету; миға шабуыл; мотивациялық сөйлеу. );
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Зертханалық жұмыс 1 | 0-100 |
Зертханалық жұмыс 2 | ||
Зертханалық жұмыс 3 | ||
Зертханалық жұмыс 4 | ||
Зертханалық жұмыс 5 | ||
Зертханалық жұмыс 6 | ||
Зертханалық жұмыс 7 | ||
СӨЖ 1 | ||
2 рейтинг | Зертханалық жұмыс 8 | 0-100 |
Зертханалық жұмыс 9 | ||
Зертханалық жұмыс 10 | ||
Зертханалық жұмыс 11 | ||
Зертханалық жұмыс 12 | ||
СӨЖ 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Бақылау сұрақтары бойынша сұхбат | жүйелі теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түрде түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді және нақтылау сұрақтарына жылдам жауап бере алады. | Терең теориялық білімін көрсетеді, терминологияны меңгереді, құбылыстар мен процестердің мәнін логикалық және дәйекті түсіндіреді, дәлелді қорытындылар мен жалпылаулар жасайды, мысалдар келтіреді, монологтық сөйлеуде еркін сөйлейді, бірақ сонымен бірге өз бетінше немесе оқытушы көмегімен түзететілетін болмашы қателіктер жібереді. | Теориялық білімінің таяздығын көрсетеді, құбылыстар мен процестерді талдауда нашар дамыған дағдыларды көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасау және мысалдар келтіру қабілеті жеткіліксіз, монологтық сөйлеуде, терминологияда, логика мен баяндау жүйелілігінде жеткіліксіз еркіндік көрсетеді, түзету арқылы ғана түзетілетін қателер жібереді. | Пәннің теориялық негіздерін білмегендігін, құбылыстар мен процестерді талдау дағдыларының қалыптаспағанын көрсетеді, дәлелді қорытындылар жасауды және мысалдар келтіруді білмейді, монологтық сөйлеуді нашар меңгергенін көрсетеді, терминологияны білмейді, логика мен жүйеліліктің жоқтығын көрсетеді. презентация, мұғалімнің түзетуімен де түзете алмайтын қателіктер жібереді, сабақта жауап беруден бас тартады |
Зертханалық сабақтарда жұмыс | выполнил практическую работу в полном объеме с соблюдением необходимой последовательности действий; в ответе правильно и аккуратно выполняет все записи, таблицы, рисунки, чертежи, графики, вычисления; правильно выполняет анализ ошибок. При ответе на вопросы правильно понимает сущность вопроса, дает точное определение и истолкование основных понятий; сопровождает ответ новыми примерами, умеет применить знания в новой ситуации; может установить связь между изучаемым и ранее изученным материалом, а также с материалом, усвоенным при изучении других дисциплин. | выполнил требования к оценке «5», но допущены 2-3 недочета. Ответ обучающегося на вопросы удовлетворяет основным требованиям к ответу на 5, но дан без применения знаний в новой ситуации, без использования связей с ранее изученным материалом и материалом, усвоенным при изучении других дисциплин; допущены одна ошибка или не более двух недочетов, обучающийся может их исправить самостоятельно или с небольшой помощью преподавателя. | выполнил работу не полностью, но не менее 50% объема практической работы, что позволяет получить правильные результаты и выводы; в ходе проведения работы были допущены ошибки. При ответе на вопросы обучающийся правильно понимает сущность вопроса, но в ответе имеются отдельные проблемы в усвоении вопросов курса, не препятствующие дальнейшему усвоению программного материала; допущено не более одной грубой ошибки и двух недочетов. | выполнил работу не полностью или объем выполненной части работ не позволяет сделать правильных выводов. При ответе на вопросы демонстрирует не владение основными знаниями и умениями в соответствии с требованиями программы; допущены больше ошибок и недочетов, чем необходимо для оценки 3 или не может ответить ни на один из поставленных вопросов. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Интернет негіздері, Интернет протоколдары
- Веб-сервер мен клиенттің өзара әрекеттесуі, негізгі HTML және CSS
- Веб-қосымшаларды әзірлеуге арналған технологиялық стектер
- JavaScript тілі
- JavaScript тілі
- Node
- NPM пакет менеджері
- MongoDB
- MongoDB
- Mongoose ODM кітапханасы
- React
- React
- Визуалды компоненттер кітапханалары
- Деректерді браузерде сақтау
- Веб-қосымшаны жариялау
Негізгі әдебиет
- Nathan Sebhastian. MERN Stack Web Development For Beginners: A Step-By-Step Guide to Build a Full Stack Web Application With React, Express, Node.js, and MongoDB - 2024. - 319 с. - ISBN: 979-8320725918.
- Vasan Subramanian. Pro MERN Stack. Full Stack Web App Development with Mongo, Express, React, and Node / Apress. - 2019. - 553 с. - ISBN: 978-1-4842-4390-9
- Холмс С. Стек MEAN. Mongo, Express, Angular, Node. - СПб.: Питер, 2017. - 496 с.: ил. - ISBN: 978-5-496-02459-4
Қосымша әдебиеттер
- Рындин, Н. А. Технологии разработки клиентских WEB-приложений на языке JavaScript : учебное пособие / Н. А. Рындин. — Воронеж : Воронежский государственный технический университет, ЭБС АСВ, 2020. — 54 c. — ISBN 978-5-7731-0888-7. - URL: https://www.iprbookshop.ru/108188.html
- Саблина, В. А. Основы программирования на JavaScript : учебное пособие / В. А. Саблина, Е. А. Трушина. — Рязань : Рязанский государственный радиотехнический университет, 2022. — 96 c. — URL: https://www.iprbookshop.ru/134868.html
- Сакулин, С. А. Основы интернет-технологий: HTML, CSS, JavaScript, XML : учебное пособие / С. А. Сакулин. — Москва : Московский государственный технический университет имени Н.Э. Баумана, 2017. — 112 c. — ISBN 978-5-7038-4724-4. — URL: https://www.iprbookshop.ru/134965.html