Бағдарламалық жүйелерді тестілеу және валидациялау
Сипаттама: Тест ортасын құру, тест жүйесін жоспарлау, тестілеу жүйесінің бағдарламалық кодының ақауларын талдау және анықтау, интеграциялық және жүйелік тестілеу, пайдаланушы интерфейстерін тестілеудің жалпы аспектілерін, бағдарламалық өнімдерді валидациялау модельдері мен әдістерін зерттеу.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Бағдарламалау технологиясы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Мақсаты-бағдарламалық қамтамасыз етуді валидациялау және тестілеу процесін зерделеу.
Міндет
- Тестілеу, валидация, верификация процестерін түсіну;
- Бағдарламалық қамтамасыз етуді аттестаттау негіздерін үйрену;
- Бағдарламалық өнімнің сапа стандарттарын және оны қамтамасыз ету процестерін зерттеу;
- Тестілеу әдістерін үйрену.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- демонстрировать знания в области обеспечения качества программного обеспечения, методов разработки тестов, основных методов оценки полноты тестирования ПО
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- разрабатывать и реализовывать тесты программных систем, анализировать результаты выполнения тестов, разрабатывать спецификации ПО
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- формировать суждения о значении и последствиях своей профессиональной деятельности с учётом социальных, профессиональных и этических позиций
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- развивать навыки межличностной и групповой коммуникации для делового взаимодействия в свой профессиональной деятельности
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- развивать навыки обучения, способствующие профессиональному и личностному развитию, повышению квалификации в области информационных технологий
Оқыту әдістері
интерактивная лекция (применение следующих активных форм обучения: ведомая (управляемая) дискуссия или беседа; демонстрация слайдов; мозговой штурм); - информационно-коммуникационная (например, занятия в компьютерном классе с использованием профессиональных пакетов прикладных программ); - поисково-исследовательская (самостоятельная исследовательская деятельность студентов в процессе обучения); - решение учебных задач.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Лабораторная работа1 | 0-100 |
Лабораторная работа 2 | ||
Лабораторная работа 3 | ||
рубежный тест 1 | ||
2 рейтинг | Лабораторная работа 4 | 0-100 |
Лабораторная работа 5 | ||
Лабораторная работа 6 | ||
рубежный тест 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Определение верификации, валидации (аттестации)
- Различные понятия валидации (аттестации)
- Объекты аттестации
- Понятие сертификации ПО
- Основные понятия тестирования
- Техники тест дизайна
- Виды тестирования, применяющиеся на различных этапах разработки ПО
- Автоматизированное тестирование
Негізгі әдебиет
- Математическая логика и теория алгоритмов : учебное пособие .—Ставрополь: СКФУ, 2017.—418с.
- Старолетов С.М. Основы тестирования и верификации программного обеспечения : учебное пособие. Санкт-Петербург : Лань, 2020
- Карпович Е.Е. Методы тестирования и отладки программного обеспечения : учебник. Москва : МИСИС, 2020
- Майерс Г., Баджетт Т., Сандлер К. Искусство тестирование программ, 3 издание. ООО "И.Д.Вильямс", 2012
- Михеева Е.Н. Управление качеством: учебник для вузов. - М.: Дашков и К°, 2012 - 532 с.
- Надежность, эргономика и качество АСОИУ: Учебное пособие / Сенченко П. В. — 2016. 189 с.
Қосымша әдебиеттер
- Казарин, О. В. Надежность и безопасность программного обеспечения [Электронный ресурс]: учебное пособие для бакалавриата и магистратуры / О. В. Казарин, И. Б. Шубинский. — Москва : Издательство Юрайт, 2018. — 342 с.