Ғылыми зерттеулердің негіздері
Муздыбаев Мурат Сеитович
Сипаттама: Пән ғылыми зерттеудің негізгі ұғымдарын зерттейді. Студенттер зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерімен танысу, зерттелетін мәселені талдау, заңдылықтарды математикалық сипаттау, эксперименттік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, олардың сенімділігін бағалау дағдыларын меңгереді. нәтижелер.
Кредиттер саны: 5
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 15 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 75 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | емтихан |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Жалпы білімдік пәндер
Мақсат
- Пәннің мақсаты - заманауи құралдарды пайдалану, әсіресе әр түрлі салалардағы процесстік тәсілді қолдану негізінде ғылыми зерттеу әдістемесіндегі ғылыми және кәсіптік білім мен дағдыларды қалыптастыру.
Міндет
- - ғылыми зерттеу әдістемесінің сипаттамасы, - көпөлшемді масштабтаумен бірге әртүрлі өлшеу және масштабтау техникасының әдістерін жасау; - мәліметтерді өңдеу және талдау; - мәліметтерді жинаудың әртүрлі әдістерін салыстырмалы түрде зерттеу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Білімдер: ғылыми зерттеулердегі ғылыми және кәсіби әдістер туралы ақпарат
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- ғылыми-техникалық мәселелерді шешу үшін ақпаратты талдау және синтездеу әдістерін білу және қолдану, гипотезалардың параметрлік сынақтары.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- техникалық, экономикалық және басқарушылық шешімдерді қабылдау қабілеті; алған білімдерін мамандықта қолдану
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- командалық жұмыс дағдылары
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- одан әрі кәсіби даму, магистратурада оқу мүмкіндігі
Оқыту әдістері
Оқу сабақтарын өткізу кезінде мынадай білім беру технологияларын пайдалану көзделеді: - Ғылыми зерттеулер саласында білікті мамандарды даярлаудағы инновациялық технологиялар мен аналитикалық әдістер
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Презентация | 0-100 |
Глоссарий | ||
2 рейтинг | Деректерді өңдеу және талдау | 0-100 |
Зерттеу есебін жазу | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- Ғылыми зерттеу тұжырымдамасы және әдістемесі
- Ғылыми зерттеулердің түрлері
- Ғылыми зерттеу принциптері
- Ғылыми-техникалық міндеттерді қою
- Ғылыми зерттеулердің әдісі мен әдіснамасы ұғымы
- Ғылыми зерттеу объектісі мен пәні
- Ғылыми зерттеудің мақсаты мен міндеттері
- Зерттеудің өзектілігі мен ғылыми жаңалығы
- Жұмыс гипотезасын қалыптастыру
- Теориялық зерттеудің әдістері мен ерекшеліктері
- Теориялық зерттеудің құрылымы мен модельдері
- Эксперименттік зерттеулердің әдістері мен ерекшеліктері
- Экспериментті жоспарлау
- Эксперименттік зерттеулерді метрологиялық қамтамасыз ету
- Эксперименттік зерттеулер нәтижелерінің сенімділігі
Негізгі әдебиет
- 1. Mahmoud, Rajaa. (2022). Fundamentals of Scientific Research. 10.13140/RG.2.2.27070.56649. 2. Singh, Yogesh Kumar. Fundamental of Research Methodology and Statistics. New Delhi, New Age International (P) ltd. 2021. 314 p. ISBN: 978-81-224-2418-8
Қосымша әдебиеттер
- 1. Vrba, Jan & Mohd Sofian, Mohd Redzuan. (2024). A Guide to Scientific Paper Writing: Fundamentals of Research. 10.59600/jvpublishing.8. ISBN: 9788090884373 2. Basovskiy, Leonid & Basovskaya, Elena. (2022). Fundamentals of scientific research: Book. 10.12737/1192099. ISBN: 978-5-16-016586-8 3. Основи наукових досліджень: робочий зошит / Н. І. Поліхун, К. Г. Постова, Г. В. Онопченко, О. В. Онопченко. – Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН. - України, 2021. – 72 с. ISBN 978-617-7734-35-1 4. ANUBHA WALIA. Fundamentals of Research: BOOK, 1 edition (9 June 2020) / Anubhaa M Walia & Manpreet Uppal. Notion Press; 2020. ISBN 978-1-64892-644-0 5. Marcy A. Kelly, Pryce L. Haddix (Contributions by) The Fundamentals of Scientific Research: An Introductory Laboratory Manual. Wiley-Blackwell. September 2015. 208 pages. ISBN: 978-1-118-86784-6