Кәсіпорынның ақпараттық жүйелері
Сипаттама: Пән «1С:Предприятие 8.3» жүйесінің негізгі объектілері, типтері мен «1С:Предприятие 8.3» жүйесінің механизмдері, 1С кіріктірілген тіліндегі бағдарламаның ерекшеліктері қарастырады. Күрделі емес кешенді есептерді шешу мысалында басқарылатын қосымша режимінде «1С:Предприятие 8.3» жүйесінде конфигурациялау мен бағдарламалауда практикалық дағды қалыптастыру.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Ақпараттық жүйелерде деректер базасы
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | |
Зертханалық жұмыстар | 30 |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | Шығармашылық емтихан (компьютер сыныбында) |
Компонент: Таңдау бойынша компонент
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- қпараттық экономикалық жүйелерді әзірлеудің негізгі принциптерін меңгерген, сонымен қатар ендірілген тілде бағдарламалауды пайдалана отырып "1С:Предприятии 8.3" ортада ақпараттық жүйелерді құрудың бар мүмкіндіктерін қолдануда практикалық тәжірибесін жинақтаған мамандарды даярлау
Міндет
- 1С кіріктірілген тілі синтаксисімен таныстыру
- білім алушыларда деректермен жұмыс істеудің объектілік моделі туралы білім жүйесін қалыптастыру
- «1С: Предрриятие 8.3» жүйесінде бағдарламалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- объектілік модель мен кіріктірілген тілдің синтаксисі, 1С: Предприятие 8.3 платформасында ақпараттық жүйелерді құрудың негізгі мүмкіндіктері туралы білімдерін көрсету
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- 1С: Предприятие 8.3 қолданбалы шешім конфигурациясын құру кезінде ақпараттық база объектілерінің прототиптерін дұрыс таңдау
- жүйеге енгізілген деректерді талдау аспаптарын қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- 1С: Предприятие платформасында ақпараттық жүйелерді жобалау сұрақтары бойынша пайымдаулар қалыптастыру
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- командада жұмыс жасау, өз көзқарасын қорғау, экономикада ақпараттық технологияларды қолдану бойынша жаңа шешімдер ұсыну
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- қажетті ақпаратты жинау, оны жүйелеу және жалпылау, алған білімдерін практикада қолдану
Оқыту әдістері
Жобалық-бағдарланған оқыту технологиялары
интерактивті дәріс (оқытудың келесі белсенді формаларын қолдану: жетекпен (басқарылатын) пікірталас немесе әңгімелесу; слайд-шоу немесе оқу фильмдері; ми шабуылы; мотивациялық сөйлеу);
іздену және зерттеу (оқу процесінде студенттердің өзіндік зерттеу қызметі).
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Зертханалық жұмыс 1 | 0-100 |
Зертханалық жұмыс 2 | ||
Зертханалық жұмыс 3 | ||
Зертханалық жұмыс 4 | ||
Зертханалық жұмыс 5 | ||
Аралық бақылау 1 | ||
2 рейтинг | Зертханалық жұмыс 6 | 0-100 |
Зертханалық жұмыс 7 | ||
Зертханалық жұмыс 8 | ||
Зертханалық жұмыс 9 | ||
Зертханалық жұмыс 10 | ||
Аралық бақылау 2 | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Зертханалық жұмысты қорғау | Зертханалық жұмысты қажетті әрекеттер тізбегін сақтай отырып, толық көлемде орындайды; қатесіз барлық тапсырмалардың шешімдерін ұсынады. Сұрақтарға жауап беру кезінде сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, негізгі ұғымдарға нақты анықтама беріп, түсіндіреді; жауапты мысалдармен қосады; оқытылатын материал мен бұрын зерттелген материал арасында байланыс орната алады; оқытушы берген зертханалық жұмысты қорғауға арналған жеке тапсырманы орындайды. | «өте жақсы» бағаға қойылатын талаптарды орындайды, бірақ 2-3 кемшілігі бар; Орындалған тапсырмаларда аздаған қателер бар. Студенттің сұрақтарға жауабы 5 жауапқа қойылатын негізгі талаптарды қанағаттандырады, бірақ бұрын зерттелгенмен байланыссыз беріледі; болмашы қателер мен олқылықтар жіберілген болса, студент оларды өз бетінше немесе мұғалімнің кішкене көмегі арқылы түзете алады; Тәжірибелік жұмысты қорғау бойынша жеке тапсырманы орындау кезінде болмашы қателіктер жібереді | жұмысты орындамайды, бірақ практикалық жұмыс көлемінің 50% кем емес; Жұмыс барысында қателіктер жіберілді. Сұрақтарға жауап беру кезінде студент сұрақтың мәнін дұрыс түсінеді, бірақ жауапта курс сұрақтарын меңгеруде бағдарламалық материалды одан әрі меңгеруге кедергі келтірмейтін кейбір мәселелер туындайды; Зертханалық жұмысты қорғау бойынша жеке тапсырманы орындау кезінде қателіктер жібереді. | жұмысты толық емес орындайды немесе жұмыстың аяқталған бөлігінің көлемі дұрыс қорытынды жасауға мүмкіндік бермейді. Сұрақтарға жауап беру кезінде бағдарлама талаптарына сәйкес негізгі білім мен дағдыларды меңгермегендігін көрсетеді; 3 деген бағаға қажеттіден көп қателер мен кемшіліктер жіберген немесе қойылған сұрақтардың ешқайсысына жауап бере алмаған; оқытушы берген зертханалық жұмысты қорғауға арналған жеке тапсырманы орындай алмайды |
Тестілеу кезеңі | 90-100% дұрыс жауаптар | 89%-70% дұрыс жауаптар | 69%-50% дұрыс жауаптар | 49%-0% дұрыс жауаптар |
Емтихан | 90%-100% орындалған тапсырмалар | 89%-70% орындалған тапсырмалар | 69%-50% орындалған тапсырмалар | 49%-0% орындалған тапсырмалар |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- 1С:Предприятие жүйесінің тұжырымдамасы
- Жүйенің архитектурасы және негізгі түсініктері
- Конфигуратор
- Конфигурация объектілері
- Кіріктірілген бағдарламалау тілі Кірістірілген бағдарламалау тілі
- Деректер типтері
- Универсалды жиындар
- Модульдер
- Ішкі жүйелер
- Анықтамалар
- Құжаттар
- Формаларды өңдеу
- «Қалған» түрі бар жинақтау регистрлері
- Қозғалыс конструкторы
- «Айналым» түріндегі жинақтау регистрлері
- Трансферттер
- Сұраулар мен есепхаттар
- Ақпараттық регистрлер
- Кешенді есептер
- Есеп беру опциялары
- Өңдеулер
- Күрделі алгоритмдер
- Конфигураторда жөндеу
- Функционалды белілер
- Пайдаланушы интерфейсі
- Деректер талдауы
- Пайдаланушылар мен рөлдер
- Пайдаланушы идентификациясы
- Бизнес-үдерістер мен тапсырмалар «Бизнес-үдеріс» түсінігі
- Тапсырмалар
Негізгі әдебиет
- Радченко М. Г., Хрусталева Е. Ю. Практическое пособие разработчика. Примеры и типовые приемы. Издание 3-е.- Москва.: ООО «1С-Паблишинг», 2023 г.
- 1С:Предприятие 8.3. Описание встроенного языка: в 3-х ч. - Москва: ООО «1С», 2022 г.
- Профессиональная разработка в системе "1С:Предприятие 8": в 2 т./ В.А. Ажеронок, А.П. Габец, Д.И. Гончаров, Д.В. Козырев, Д.С. Куклевский, А.В. Островерх, М.Г. Радченко, Е.Ю. Хрусталева. - 2-е изд. -М.:1С-Паблишинг, 2017.
- 1С:ИТС Казахстан https://its.1c.kz/
- Курсы 1С и экзамены (1С: Учебный центр №1) https://www.youtube.com/channel/UCY5KNuYZAp2a67pOZGdpdDg
- 1С Предприятие 8.0 : универсальный самоучитель / Э. В. Бойко,русс.яз. https://www.iprbookshop.ru/957.html
- Гладких, Т. В. Разработка прикладных решений для информационной системы 1С: Предприятие 8.2 : учебное пособие / Т. В. Гладких, Е. В. Воронова ; под редакцией Л. А. Коробова. — Воронеж : Воронежский государственный университет инженерных технологий, 2016. — 56 c. — ISBN 978-5-00032-182-9. — Текст : электронный // Цифровой образовательный ресурс IPR SMART : [сайт]. — URL: https://www.iprbookshop.ru/50639.html (дата обращения: 17.10.2024). — Режим доступа: для авторизир. пользователей
Қосымша әдебиеттер
- В.А. Ажеронок, А.В. Островерх, М.Г. Радченко, Е.Ю. Хрусталева. Разработка интерфейса прикладных решений на платформе «1С:Предприятие 8».-Москва.: ООО «1С-Паблишинг», 2018 г.-902 с.
- А. П. Габец, Д. И. Гончаров Простые примеры разработки.- М.: ООО «1С-Паблишинг», 2008 г.
- П. Чистов. Сборник задач про разработке на платформе 1С:Предприятие.- Москва.: ООО «1С-Паблишинг», 2020 г.-138 с.
- 1С Предприятие. Шаг за шагом : практическое пособие / А. Е. Арсеньтьева, русс.яз. https://www.iprbookshop.ru/953.html