Шет тілі (кәсіби)
Горбань Елена Евгеньевна
Сипаттама: Оқыту курсы магистранттардың лингвистикалық, дискурсивтік және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруды, оларды оқытылатын тіл елдерінің мәдениетіне баулуды, шет тілінде кәсіби сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды, мамандық бойынша мәтіндерді аудару дағдыларын дамытуды көздейді. Курсқа кіретін тақырыптары: грамматикаға шолу, оқу және жазбаша жұмысқа дайындалу әдістемелері, эссе жазу, тындау және сөйлеу әдістемелері.
Кредиттер саны: 3
Пререквизиты:
- Шетел тілі
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 15 |
СӨЖ | 45 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | ауызша емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Базалық пәндер
Мақсат
- Магистранттарға арналған «Шетел тілі (кәсіби)» курсының мақсаты мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларында халықаралық деңгейге дейін жетілдіру болып табылады.
Міндет
- кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту (лингвистикалық, социолингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, стратегиялық, дискурстық және прагматикалық);
- ғылыми қызметте қажетті жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін кәсіби шет тілінде біліктілік деңгейін қалыптастыру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Білу керек: - кәсіптік тақырыптар бойынша жазбаша және ауызша мәтіндердің құрылысы мен негіздерін; - мамандық бойынша ауызша және жазбаша мәтіндердің, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы мәтіндердің функционалдық сипаттамасы.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Істей алуы керек: - берілген тақырып бойынша ақпаратты талдау және синтездеу, оны зерттеу тақырыбы аясында ауызша немесе жазбаша мәлімдемеге түрлендіру; - себеп-салдарлық байланыс орнату, пайымдау құру, қорытынды жасау (индукция, дедукция және аналогия арқылы) және дәлелді қорытынды жасау; - зерттеу нәтижелерін қорытындылау, әртүрлі дереккөздерден растауды табу, зерттеуді қорғау үшін материал таңдау; - мәтіннің жанрлық ерекшеліктерін және қойылған мәселені ескере отырып, алынған ақпаратқа түсініктеме беру, авторлық көзқарасты тұжырымдап, дәлелді пікір айту.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Келесі өкілдіктерге ие болуы керек: - мақсаттың барынша мүмкін болатын тиімділігіне қол жеткізу үшін сындарлы диалог жүргізу; - шет тілінде жобалық тапсырмаларды дайындау; - шет тіліндегі сайттармен жұмыс істеу; - әртүрлі логикалық операцияларды орындау.
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Пәнді оқу кезінде жалпы және арнайы коммуникациялық дағдылар қалыптасады: - логикалық-құрылымдық тұтастық; - сөйлеудің техникалық мазмұнын меңгеру; - сөйлеудің тілдік дұрыстығы; - коммуникация жоспарын жүзеге асыру; - кәсіби тілді білу; - арнайы мақсаттағы түпнұсқа әдебиеттерді оқу және түсіну; - белгілі бір тақырыптар бойынша пікірталас, пікірталас жүргізу.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Курстың тілдік оқытудан басқа білім беру және тәрбиелік мақсаттары бар: - магистрлік диссертацияны немесе оның бір бөлігін оқытылатын тілде жазу үшін материал жинау мақсатында шет тіліндегі ақпараттың үлкен көлемін өңдеу; - олардың ой-өрісін кеңейту; - толеранттылыққа тәрбиелеу.
Оқыту әдістері
Case-study
Проблемалық оқытудың әдістері
Озық өзіндік жұмыс
Жобалық әдіс
АКТ қолдану арқылы іздеу әдісі
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | aйтылым | 0-100 |
жазылым | ||
оқылым | ||
тыңдалым | ||
зерттеу сөздігі | ||
2 рейтинг | aйтылым | 0-100 |
жазылым | ||
оқылым | ||
тыңдалым | ||
зерттеу сөздігі | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Ауызша немесе жазбаша тапсырма практикалық сабақтардың тақырыптары бойынша. | Сұрақтарға толық жауаптар беріледі. Жауап логикалық түрде құрастырылған. Дұрыс тілдік құралдар қолданылады. | Сұрақтарға жауаптар берілген, бірақ 3-4 қате бар.. Жауап негізінен логикалық түрде құрастырылған. | Тапсырма жартылай орындалды. Сұрақтарға жауаптар толық емес. Жауапта 3-4 қате көп. | Жауап толық емес. Жауап талаптарға сай емес. Жауап логикалық түрде құрастырылмаған. Көптеген қателер бар. |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Практикалық сабақтардың тақырыптары
- Академиялық жазу түрлері және оның ерекшеліктері
- Академиялық жазу және сөйлеу негіздері
- Диссертация тақырыбы бойынша сыни оқу және әдеби шолулар
- Сөздіктердің түрлері (синонимдер, антонимдер, идиомалар, фразалық етістіктер, глоссарий)
- Жазудағы дәлдік
- Тыныс белгілері
- Ағылшын тіліндегі логикалық байланыстыратын сөздерді қолдану
- Эссе жазудың негізгі ережелері
- Эссе жазудың негізгі ережелері
- Жазбаша және ауызша ғылыми есептердегі дамушы және хабарды қолдайтын мәліметтер: сипаттама
- Жазбаша және ауызша ғылыми есептердегі мәліметтерді әзірлеу және қолдау: түсіндіру
- Жазбаша және ауызша ғылыми есептердегі мәліметтерді әзірлеу және қолдау: Сендіру стратегияларын пайдалану
- Aннотация
- Ғылыми жұмыстарды жазу стратегиялары (ақпарат жинау, талдау, дереккөздерді бағалау)
- Ауызша презентациялар үшін соңғы технологияларды пайдалану (плакаттар мен презентациялар)
Негізгі әдебиет
- 1.McVeigh J., Bixby J. Q:Skills for Success: Reading and Writing. – Oxford University Press, 2018. 2.Tamzen Armer. ‘Cambridge English for Scientists’ - Cambridge University Press. 2019. 3.Mark Ibbotson. ‘Cambridge English for Engineering’ Cambridge University Press. - 2020
Қосымша әдебиеттер
- Gorban' E.E., Inostrannyj jazyk (professional'nyj). Metodicheskie ukazanija dlja SRMP i SRM magistrantov tehnicheskih special'nostej / E.E. Gorban', E.F. Nej / VKGTU.- Ust'-Kamenogorsk, 2020.-88 s.