Компьютерлік математика

Бакланова Ольга Евгеньевна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Осы курс аясында есептеулердің барлық кезеңдерінің жоғары деңгейлі визуализациясы бар математикалық есептердің барлық түрлерін компьютерлерде тиімді шешуге арналған теориялық, қолданбалы бағдарламалық құралдардың жиынтығын меңгеріледі. Жазықтықта және кеңістікте есептеуіш геометрияның есептері, дөңес қабықшаны, Вороного және Делоне триангуляция диаграммаларын құру қарастырылады.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Талдау, сандық және жуықтау теориясы

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: ЖОО компоненті

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Компьютерлік математика жүйелері сандық және аналитикалық есептеулерді орындауды автоматтандыратын жаңа құрал бойынша білімді қалыптастыру
Міндет
  • - студенттердің компьютерлік технологияның даму теориясы мен тарихы саласындағы білімдерін алуы, - заманауи кең таралған операциялық жүйелер ортасында жұмыс істеу дағдыларын алу; - дүниежүзілік компьютерлік желінің мүмкіндіктері арқылы ақпаратты іздеу мен пайдаланудың заманауи әдістері мен тәсілдерін меңгеру; - қазіргі сандық және символдық математиканы қолдана отырып, оқу-зерттеу жұмысын ұйымдастыру қабілетін дамыту пакеттер, - кеңейтілген қолданбалы есептердің математикалық модельдерін талдауда оларды одан әрі қолдана отырып, компьютерлік математикалық білімді өз бетінше кеңейту қабілетін алу.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Есептеулердің барлық кезеңдерін визуалдаудың жоғары дәрежесімен компьютерлерде математикалық есептердің барлық түрлерін тиімді шешуге арналған теориялық, алгоритмдік, аппараттық және бағдарламалық құралдарды білу және түсіну.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Математика саласында жаңа ғылыми міндеттер қою; ғылым мен техниканың әртүрлі есептерін шешуде заманауи математикалық әдістерді қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Ғылыми зерттеулер процесін жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және үйлестіру; жаңа идеяларды сыни талдау, бағалау және салыстыру, дәлелді қорытындылар жасау, өз пайымдауларын жасау; кәсіби білімдерін үнемі жаңартып отыру, жаңа білімдерге өз бетінше үйрену
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Теориялық және қолданбалы математика саласында, математика және оның қосымшалары саласындағы халықаралық ынтымақтастық ғылыми зерттеулер жүргізу;
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, қолданбалы міндеттерді қою және шешу қабілеті;
Оқыту әдістері

При проведении учебных занятий предусматривается использование следующих образовательных технологий: - Информационно – коммуникационная технология; - Технология развития критического мышления; - Проектная технология; - Технология интегрированного обучения; - Технологии уровневой дифференциации; - Групповые технологий; - Традиционные технологии (лекционное, лабораторное занятия)

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практическая работа №1 0-100
Практическая работа №2
Практическая работа №3
Практическая работа №4
Практическая работа №5
2  рейтинг Практическая работа №6 0-100
Практическая работа №7
Практическая работа №8
Практическая работа №9
Практическая работа №10
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Mathcad туралы негізгі мәліметтер
  • Алгебраические вычисления
  • Дифференцирование
  • Интегрирование
  • Нелинейные алгебраические уравнения
  • Оптимизация
  • Линейная алгебра
  • Системы линейных уравнений
  • Обыкновенные дифференциальные уравнения: динамические системы
  • Обыкновенные дифференциальные уравнения: краевые задачи
  • Дифференциальные уравнения в частных производных
  • Cтатистика
  • Интерполяция, регрессия, фильтрация
  • Знакомство с Mathcad Prime
Негізгі әдебиет
  • Кук Д. Компьютерная математика – М.: Наука, 1990.
  • Волченская Т. В., Князьков В. С. Компьютерная математика: Часть 1. Теория множеств и комбинаторика: Учеб. пособие. – Пенза: Изд-во Пенз. гос. ун-та, 2003. – 88 с.
  • Волченская Т.В., Князьков В.С. Компьютерная математика: Часть 2 Теория графов/ Учебн. пособ. - Пенза: Изд-во Пенз. ун-та, 2002,- 101 с.
  • Власова, А.М. Математика с MathCad : уч.-метод. пособие.— Екатеринбург : УрФУ, 2017.— 139 с.
Қосымша әдебиеттер
  • Очков В. Ф., Богомолова Е. П., Иванов Д. А. Физико-математические этюды с Mathcad и Интернет: Учебное пособие. — СПб.: Издательство «Лань», 2016. — 388 с.:
  • С.П. Семенов, В.В. Славский, П.Б. Татаринцев. Системы компьютерной математики. Учебное пособие для студентов математического факультета АГУ/ Барнаул:. Изд-во Алт. ун-та, 2004.– 128 с