Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

Мукашева Роза Урумкановна

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Курс ғылыми танымның негізгі әдістері мен ғылыми-зерттеу қызметінің кезеңдері туралы түсінік береді. Білім алушы ғылыми-зерттеу жұмыстарына дайындала алады, ақпарат көздерін өңдеудің нақты әдістерін енгізе алады, зерттеу қызметінде әдістерді практикалық қолдану мүмкіндігін, соның ішінде магистрлік диссертациялар жазу үшін қамтамасыз ете алады.

Кредиттер саны: 6

Пререквизиты:

  • Математикалық талдау 2

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар
Зертханалық жұмыстар 30
СӨЖО 30
СӨЖ 90
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Кәсіптік пәндер

Мақсат
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын игеру және дамыту
Міндет
  • - зерттеу жұмысының мәні туралы жалпы түсінік беру;
  • - Математика бойынша зерттеулер жүргізудің жалпы жүйелілік схемасымен танысу;
  • - ҒЗЖ ұйымдастыру қағидаларын меңгеру;
  • - ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеу;
  • -ғылыми-аналитикалық шолуды, ғылыми баяндаманы, баяндама тезистерін, ғылыми мақала мен магистрлік диссертацияны дайындау және рәсімдеу технологиясын меңгеру.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Ғылыми зерттеулер идеяларын дамыту мен қолданудың негізі болып табылатын ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау үдерістері туралы білімдері мен түсініктерін көрсету.
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • магистрлік диссертация тақырыбы бойынша ғылыми зерттеулерді іске асыру;
  • Математика саласында жаңа ғылыми міндеттер қою; ғылым мен техниканың әртүрлі есептерін шешуде заманауи математикалық әдістерді қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Пайымдаулар мен білімдерді қолданудағы этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, ғылыми зерттеулер бойынша білімді кіріктіре алады, күрделі мәселелерді шеше алады және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде ғылыми пайымдаулар жасай алады, осы
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Ғылыми зерттеулердің қорытындылары мен олардың негіздемелерін мамандар мен маман еместерге нақты және анық хабарлай алады
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Ғылыми зерттеулердің әртүрлі бағыттары бойынша өз бетінше оқуды жалғастыра алады
Оқыту әдістері

ғылыми-зерттеу қызметінің технологиясы;

коммуникативтік технологиялар (пікірталас, баспасөз конференциясы, ми шабуылы, оқу пікірталастары және басқа да белсенді формалар мен әдістер));

ақпараттық-коммуникациялық (оның ішінде қашықтықтан білім беру) технологиялар.

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг Практическое задание №1 0-100
Практическое задание №2
Практическое задание №3
2  рейтинг Практическое задание №4 0-100
Практическое задание №5
Практическое задание №6
Қорытынды бақылау емтихан 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Роль науки в современном обществе
  • Классификация и отраслевая структура науки
  • Основы организации и этапы научных исследований
  • Методические основы научных исследований
  • Применение научных исследований в решении задач в информационных технологиях и системах
  • Состояние и проблемы казахстанской науки
  • Технология научных исследований
  • Организация научного коллектива
  • Выбор направления научного исследования
  • Поиск, накопление и обработка научной информации
  • Информационный поиск, оформление и представление результатов научно-исследовательских работ
  • Теоретические и экспериментальные исследования
  • Основы изобретательского творчества
  • Понятие и структура магистерской диссертации
  • Подготовка научной статьи
Негізгі әдебиет
  • Методы и средства научных исследований: учеб. пособие / Ю. Н. Колмогоров [и др.]. — Екатеринбург : Изд-во Урал.ун-та, 2017.— 152 с.
  • Методология научных исследований: учеб. пособие / А.Б. Пономарев, Э.А. Пикулева. – Пермь: Изд-во Перм. нац. исслед. политехн. ун-та, 2018. – 186 с.
  • Derntl, Michael. "Basics of research paper writing and publishing." International Journal of Technology Enhanced Learning 6.2 (2014): 105-123.
  • Walliman, Nicholas. Research methods: The basics. Routledge, 2017.Routledge, 2017
  • Patten, Mildred L., and Michelle Newhart. Understanding research methods: An overview of the essentials. Routledge, 2017.
Қосымша әдебиеттер
  • Основы научных исследований (Общий курс): Учебное пособие/Космин В. В. - М.: ИЦ РИОР, НИЦ ИНФРА-М, 2015. - 214 с.: 60x90 1/16. - (Высшее образование: Магистратура) (Переплёт 7БЦ) ISBN 978-5-369-01464-6 - Режим доступа: http://znanium.com/catalog/product/487325
  • Основы научных исследований : учеб. пособие / Б.И. Герасимов, В.В. Дробышева, Н.В. Злобина [и др.]. — 2-е изд., доп. — Москва : ФОРУМ : ИНФРА-М, 2018. — 271 с. — (Высшее образование: Бакалавриат). - Текст : электронный. - URL: http://znanium.com/catalog/product/924694