Талдаудың қазіргі уақыттағы әдістері
Сипаттама: Пән шикізаттың құрылымы мен құрамын, металлургиялық өндіріс өнімдерін және қоршаған орта объектілерін талдаудың қазіргі заманғы инструментальды әдістерін, оның ішінде әр түрлі үлгілердің сынамаларын дайындау ерекшеліктерін және құрал-жабдықтар құрылғысының негізгі тораптарымен және оның қосымша опцияларымен танысуды қарастырады.
Кредиттер саны: 6
Пререквизиты:
- Физикалық химия
Пәннің еңбек сыйымдылығы:
Жұмыс түрлері | сағат |
---|---|
Дәрістер | 30 |
Практикалық жұмыстар | 30 |
Зертханалық жұмыстар | |
СӨЖО | 30 |
СӨЖ | 90 |
Қорытынды бақылау нысаны | емтихан |
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны | ауызша емтихан |
Компонент: ЖОО компоненті
Цикл: Кәсіптік пәндер
Мақсат
- Заттардың аналитикалық және физика-химиялық анализінің теориясы мен тәжірибесін, зерттеудің физика-химиялық әдістерінің негізінде жатқан негізгі эксперименттік заңдылықтарды, олардың қазіргі заманғы технологиялармен байланысын, сонымен қатар магистранттарда құзыреттіліктерді қалыптастыруды зерттеу, қолдануға мүмкіндік береді. өнім сапасының көрсеткіштерін бағалаудағы осы заманғы талдау әдістері.
Міндет
- Магистрантты талдаудың негізгі заманауи әдістерімен таныстыру; оларды шарлауды үйрену; сынақтарды өткізу кезінде талдаудың сәйкес кезеңін жүргізуде эксперименттік дағдыларды дарыту.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
- Білу және түсіну: - химиялық және физика-химиялық әдістердің теориялық негіздері мен принциптерін талдау – электрохимиялық, спектрлік, хроматографиялық; - заттарды бөлу және концентрациялау әдістерін; - талдау нәтижелерін метрологиялық өңдеу әдістері
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
- Магистрант қазіргі заманғы талдау әдістеріне сауатты бағдарлануы, осы әдістердің мәні мен көлемін түсінуі керек.
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
- Заманауи теориялар мен әдістерді қолдана отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау
- Металлургия саласындағы жетістіктерді талдау
- Ғылыми танымның шекарасын кеңейтетін жаңа идеяларды қалыптастыру және оларды ғылыми қоғамдастыққа тарату
- Заманауи компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, аналитикалық және эксперименттік ғылыми қызмет дағдыларына ие болу; зерттеу нәтижелерін жоспарлау және болжау
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
- Жеке, пәнаралық тақырыптағы топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасаңыз, сонымен қатар команданы басқарыңыз.
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
- Тапсырмаға сәйкес талданатын үлгілерді талдау әдістерін таңдау, оларды қолданудың орындылығы мен тиімділігін бағалау біліктілігі
Оқыту әдістері
Пәнді оқу кезінде келесі интерактивті технологиялар қолданылады: тапсырма әдісі, әдістемесі ақпаратты қашықтықтан зондтау әдісін ұсыну. Дәрістермен өткізіледі мультимедиялық жабдықты пайдалану. Әрбір дәріс сүйемелденеді лекциялық демонстрацияларды көрсету (слайдтар мен бейнероликтер). Пәнді меңгеру үшін интерактивті мәліметтер базасы және ғарыштық суреттер қолданылады әртүрлі рұқсаттар, әртүрлі масштабтағы топографиялық карталар. кезінде практикалық жұмыс табиғи аймақтарға саяхаттауды және олармен жұмыс істеуді қамтиды заманауи қала жоспарлары мен карталары. Сыныптан тыс жұмыстармен ұштастыра отырып бұл кәсіби дағдыларды қалыптастыруға және дамытуға ықпал етеді студенттер.
Білім алушының білімін бағалау
Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.
Кезең | Тапсырма түрі | Өлшем |
---|---|---|
1 рейтинг | Зертханалық жұмысты қорғау КӨРІНЕТІН АЙМАҚТА СІҢІРУ СПЕКТРАЛАРЫ БОЙЫНША САПАЛЫ ТАЛДАУ. | 0-100 |
Зертханалық жұмысты қорғау АММОИЙ КОМПЛЕКСІ ТҮРІНДЕГІ МЫС (II) АНЫҚТАУ. КАЛИБРЛЕУ ГРАФИКАЛЫҚ ӘДІСІ | ||
Зертханалық жұмысты қорғау АММОИЙ КОМПЛЕКСІ ТҮРІНДЕГІ МЫС (II) АНЫҚТАУ. АДДИТИВТІК ӘДІС | ||
Зертханалық жұмысты қорғау АММОИЙ КОМПЛЕКСІ ТҮРІНДЕГІ МЫС (II) АНЫҚТАУ. ДИФФЕРЕНЦИАЛДЫҚ ФОТОМЕТРИЯ ӘДІСІ | ||
Зертханалық жұмысты қорғау CO(II) ЖӘНЕ Ni(II) ИОНДАРЫНЫҢ КОНЦЕНТРАЦИЯСЫН МОЛЬЕРЛІК ЖҰТУ КОЭФИЦИЕНТТЕРІ БОЙЫНША ФОТОМЕТРИЯЛЫҚ АНЫҚТАУ. | ||
2 рейтинг | Зертханалық жұмысты қорғау Тотықтырғыштардың қатысуымен никельді диметилглиоксиммен анықтау | 0-100 |
Зертханалық жұмысты қорғау Темірді (II) сульфосалицил қышқылымен анықтау | ||
Зертханалық жұмысты қорғау Темірмен (III) комплекстер түріндегі сульфосалицил қышқылын анықтау. | ||
Хром (VI) және марганецті (VP) қосылыс болған кезде анықтау | ||
Метил апельсиннің диссоциация константасын анықтау (бромокрезол жасыл) | ||
Тестілеу | ||
Қорытынды бақылау | емтихан | 0-100 |
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі | 90-100 | 70-89 | 50-69 | 0-49 |
---|---|---|---|---|
Өте жақсы | Жақсы | Қанағаттанарлық | Қанағаттанарлықсыз | |
Тестілеу. Ауызша сауалнама. Жазбаша жұмыстар. Зертханалық жұмыстарды қорғау. Ағымдық, аралық және қорытынды бақылау. | «Өте жақсы» баға мыналарға сәйкес келеді: Сандық баламасы 4,0 және пайызы 95-100% болатын баға. Бұл бағалау егер студент оқу материалын шығармашылықпен түсінсе және өз бетінше іс жүзінде қолдана білсе, құбылыстар мен процестердің мәнін тереңірек түсіну үшін қосымша дереккөздерді пайдаланса, материалдың когнитивтік құрылымын көре алса, жетіспейтін элементтерді анықтаса қойылады. құрылымы және оларды қосу. Тапсырмаларды орындау кезіндегі дербестік пен шығармашылықтың жоғары деңгейі. Проблемалық аймақтар мен қауіпті аймақтарды анықтау. Алған білімдерін проблемалық жағдаяттарды шешуге шығармашылықпен пайдалану. Баға А-, цифрлық баламасы 3,67 және пайыздық көрсеткіші 90-94%. Бұл бағалау студент оқу материалын шығармашылық тұрғыдан түсінуді және өз бетінше практикалық қолдануды, құбылыстар мен процестердің мәнін тереңірек түсіну үшін қосымша дереккөздерді пайдалануды, материалдың когнитивтік құрылымын көруді, жетіспейтін элементтерді анықтауды көрсеткен жағдайда қойылады. құрылымы және оларды толықтыру. Проблемалық аймақтар мен қауіпті аймақтарды анықтау. Алған білімдерін проблемалық жағдаяттарды шешуге шығармашылықпен пайдалану. Іс-әрекетті өзін-өзі бағалау, жұмыстағы қателерді және олардың пайда болу себептерін талдау, оларды өз бетінше түзету және өз дағдыларын жетілдіру бойынша әрекеттерді жоспарлау. | «Жақсы» рейтинг мыналарға сәйкес келеді: A B+ рейтингі, оның сандық баламасы 3,33 және пайызы 85-89%. Бұл бағалау, егер студент оқу материалын меңгергенін және оны практикалық қолдануды көрсеткен жағдайда қойылады. Жаңасын жасау үшін элементтердің тәуелсіз комбинациясы. Әртүрлі жағдайларда күрделілік дәрежесі әртүрлі оқу материалын еркін меңгеру. Тапсырмаларды орындаудағы дербестік пен шығармашылықтың жеткілікті деңгейі. Әрекетте болмашы қателіктерге жол беру және оларды мұғалімнің ұсынысы бойынша түзету мүмкіндігі. В дәрежесі, цифрлық баламасы 3,0 және пайызы 80-84%. Бұл баға студент оқу материалын меңгеруде және оны стандартты және стандартты емес жағдайларда практикалық қолдануда шеберлік пен еркіндік танытқан жағдайда қойылады. Қолданыстағы деректерді одан әрі қолдану мақсатында салыстырады және ажыратады. Тапсырмаларды орындаудағы дербестік пен шығармашылықтың жеткілікті деңгейі. Іс-әрекеттегі болмашы қателерге жол беру және оларды мұғалімнің басшылығымен түзету мүмкіндігі. Сандық баламасы 2,67 және пайызы 75-79% болатын B- бағасы. Бұл бағалау студент бағдарламалық материалды меңгергендігін, оны практикада қолдануын, стандартты және стандартты емес жағдайларда алған дағдыларын көрсеткен жағдайда қойылады. Тапсырмаларды орындау кезінде табиғи мотивацияның болуы. Топтағы тапсырмаларды орындауға белсенді қатысу. Қателер мен қателер жіберу, мұғалімнің ұсынысы бойынша түзету; С+ дәрежесі, сандық баламасы 2,33 және пайызы 70-74%. Бұл бағалау студенттің бағдарламалық материалды меңгергендігін, оны практикада қолдануын және стандартты, кейде стандартты емес жағдайларда алған дағдыларын көрсеткен жағдайда қойылады. Тапсырмаларды орындау кезінде табиғи мотивацияның болуы. Топтағы тапсырмаларды орындауға белсенді қатысу. Қателерді және болмашы қателерді қабылдау, оларды оқытушының бақылауымен түзету. | «Қанағаттанарлық» баға мыналарға сәйкес келеді: Сандық баламасы 2,0 және пайызы 65-69% болатын С бағасы. Бұл бағалау студенттің бағдарламалық материалды меңгергендігін, оны практикада қолдануын және белгіленген үлгілер бойынша тапсырмаларды орындау қабілетін көрсеткен жағдайда қойылады. Тапсырмаларды өз бетінше орындауға, мысалдар келтіруге, жіктеуге, салыстыруға және т.б. Стандартты емес жағдайларда тапсырмаларды орындаудың қиындығы. Мұғалімнің бақылауымен қателер жіберу және оларды түзету. Сандық баламасы 1,67 және пайызы 60-64% болатын C- бағасы. Бұл баға студент оқу материалын түсінгенін және оны типтік жағдайларда механикалық қолдануды көрсеткен жағдайда қойылады. Тапсырмаларды өз бетінше орындау оның әрі қарайғы үдеріс үшін маңызын терең түсінбей, оның салдары іс-әрекеттердің толық еместігі мен сәйкессіздігі болып табылады, қателіктерге әкеледі. Стандартты емес жағдайларда тапсырмаларды орындаудың қиындығы. Мұғалімнің бақылауымен қателер жіберу және оларды түзету. D+ дәрежесі, цифрлық баламасы 1,33 және пайызы 55-59%. Бұл бағалау, егер оқушы репродуктивті деңгейде оқу материалын механикалық меңгерген болса қойылады. Тапсырмаларды оның кейінгі үдеріс үшін маңызын терең түсінбей орындау, оның салдары іс-әрекеттердің толық еместігі мен сәйкес келмеуі, қателіктерге әкеліп соғуы. Мұғалімнің жетекшілігімен іс-әрекетті реттеу. Стандартты емес жағдайларда тапсырмаларды орындаудың қиындығы; D дәрежесі, цифрлық баламасы 1,0 және пайызы 50-54%. Бұл бағалау, егер студент мұғалімнің жетекшілігімен репродуктивті деңгейде оқу материалын механикалық меңгерген болса қойылады. Терминдерді, ұғымдарды және фактілерді жаңғырту. Мұғалімнің көмегімен жұмысты немесе тапсырмаларды орындау алгоритмін қолдану. Стандартты және стандартты емес жағдайларда тапсырмаларды орындау кезінде қиындықтардың туындауы. | «Қанағаттанарлықсыз» баға сандық баламасы 0 және пайызы 0-49% болатын F бағасына сәйкес келеді. Бұл бағалау студент модуль бағдарламасының (пәннің) жартысынан көбін меңгере алмағанын көрсеткен жағдайда қойылады. Мұғалімнің қосымша және нақтылау сұрақтары оқушының жауабын түзетуге әкелмейді. Ағымдағы, аралық және қорытынды бақылау нысандарында қарастырылған жауаптарда іргелі қателер жіберілген; |
Бағалау нысаны
Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:
- Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
- Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.
Қорытынды бағаны есептеу формуласы:
И= 0,6 | Р1+Р2 | +0,4Э |
2 |
мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;
Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.
Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:
Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:
Әріптік жүйе бойынша бағалар | Балдардың сандық эквиваленті | Балдар (%-тік құрамы) | Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар |
---|---|---|---|
A | 4.0 | 95-100 | Өте жақсы |
A- | 3.67 | 90-94 | |
B+ | 3.33 | 85-89 | Жақсы |
B | 3.0 | 80-84 | |
B- | 2.67 | 75-79 | |
C+ | 2.33 | 70-74 | |
C | 2.0 | 65-69 | Қанағаттанарлық |
C- | 1.67 | 60-64 | |
D+ | 1.33 | 55-59 | |
D | 1.0 | 50-54 | |
FX | 0.5 | 25-49 | Қанағаттанарлықсыз |
F | 0 | 0-24 |
Дәріс сабақтарының тақырыптары
- 1 Қазіргі талдау әдістерінің негізгі түсініктері мен сипаттамалары
- 2 Әдістердің сезімталдығы және әсер етуші факторлар
- 3 Химиялық талдау әдістері
- 4 Талдаудың физикалық-химиялық әдістерінің классификациясы
- 5 Тест нәтижелерін өңдеу (графикалық, статистикалық)
- 6 Эмиссия спектрін талдау
- 7 Молекулярлық спектроскопиялық аспаптардың негізгі компоненттері
- 8 Атомдық абсорбциялық талдау
- 9 Люминесценция талдауы
- 10 Рефрактометрия және поляриметрия
- 11 Нефелометриялық және турбидиметриялық анықтауға арналған аспаптар
- 12 Потенциометриялық талдау
- 13 Кондуктометриялық талдау
- 14 Полярографиялық талдау
- 15 Хроматография
Негізгі әдебиет
- 1 В.А. Бурилов, Л.З.Латыпова, О.А.Мостовая, Л.С.Якимова, Г.А.Чмутова Современные физико-химические методы исследования в органической химии - Казань, Казан. ун-т, 2017. 131 с. 2 Учебное пособие Современные физико-химические методы анализа под ред. Н.В.Новоселова - Красноярск, 2009. 163 с. 3. Аналитическая химия и физико-химические методы анализ : в 2 т. : [учебник для вузов]. – М.: Академия, 2010. – Т. 1 / Ю. М. Глубоков [и др.] ; под ред. А. А. Ищенко. – 351 с. 4. Аналитическая химия и физико-химические методы анализа : в 2 т. : [учебник для вузов]. – М.: Академия, 2010. – Т. 2 / Н. В. Алов [и др.]; под ред. А. А. Ищенко. – 411 с. 5 Басов В.Н., Басов А.В. «Аналитика. Химические методы анализа» Учебно-методическое пособие -Изд-во ПНИПУ, 2013.-75 с
Қосымша әдебиеттер
- 1. Васильев, В.П. Практикум по аналитической химии: учеб. пособие для вузов /В.П. Васильев, Р.П. Морозова, Л.А. Кочергина. –М.: Химия, 2000. – 328 с. 2. Мухина, Е.А. Физико-химические методы анализа / Е.А. Мухина.– М.: Химия, 1995. – 295 с. 3. Липунов, И.Н. Физико-химические методы анализа./ И.Н. Липунов, Л.И. Гуревич. – Свердлвск: Изд-во Урал. ун-та, 1990. – 305 с. 4. Москвин, Л.Н. Методы разделения и концентрирования в аналитической химии / Л.Н. Москвин, Л.Г. Царицина – Л.: Химия, 1991. – 250 с.