Кесу және кесуші құрал-жабдықтар

Есеркегенова Бекзат Жамбылқызы

Оқытушының портфолиосы

Сипаттама: Пән инженерлік және инженерлік білім туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Нысан мен инженерия пәні зерттелуде. Пәнде инженерлік білім берудің мақсаты мен міндеттері, болашақ маманның оқу процесінде алатын құзыреттері, білімі, іскерліктері мен дағдылары ашылады. Кесу түрлері және заманауи металл кескіш аспаптардың дизайны. Металды кесу теориясының заңдылықтарын беріктікте және жалпы есептеулерде және металл кесу құралдарын жобалауда тәжірибеде қолдану. Өндіріс түріне және жылдық бағдарламаға байланысты металл өңдеу, станоктар мен металл кесетін құралдарды таңдау.

Кредиттер саны: 8

Пәннің еңбек сыйымдылығы:

Жұмыс түрлері сағат
Дәрістер 30
Практикалық жұмыстар 30
Зертханалық жұмыстар
СӨЖО 60
СӨЖ 120
курстық жұмыс
Қорытынды бақылау нысаны емтихан
Қорытынды бақылауды жүргізу нысаны Емтихан

Компонент: Таңдау бойынша компонент

Цикл: Базалық пәндер

Мақсат
  • Болашақ инженерге кесу шарттарының маңыздылығы, өңдеу түрлері, құрал-саймандар, құрал-саймандар өндірісі, оның даму перспективалары туралы дұрыс түсінік беру.
Міндет
  • студенттерді инженерлік есептерді шешудің әдістері мен әдістерімен таныстыру
  • Жабдықтарды, өңдеу түрлерін, өндіріс түріне арналған технологиялық процестің құралдарын таңдауға үйрету.
Оқыту нәтижесі: білу және түсіну
  • Пәнді оқу барысында білім алушылар білім беру процесінің құрылымы мен кезеңдерімен, сабақтардың, практикалардың түрлері мен нысандарымен, аралық және қорытынды бақылауды ұйымдастырумен танысады. Кесу түрлері және заманауи металл кескіш аспаптардың дизайны
Оқыту нәтижесі: білім мен ұғымды қолдану
  • Металды кесу теориясының заңдылықтарын беріктікте және жалпы есептеулерде және металл кесу құралдарын жобалауда тәжірибеде қолдану
Оқыту нәтижесі: талқылай білуді қалыптастыру
  • Өндіріс түріне және жылдық бағдарламаға байланысты металл өңдеу, станоктар мен металл кесетін құралдарды таңдау туралы
Оқыту нәтижесі: коммуникативтік қабілеттіліктер
  • Қарым-қатынастағы жеке қасиеттерді коммуникативті пайдалану шеберлігі. Оларға зияткерліктің ерекшеліктері, сөйлеудің даму ерекшеліктері, мінез, ерік ерекшеліктері жатады
Оқыту нәтижесі: Оқу дағдылары немесе сабаққа қабілеттілігі
  • Бөлшектер мен металл кесетін құралдарды өндірудің ең технологиялық әдісін таңдау мүмкіндігі
Оқыту әдістері

Мұғалім жеткіліксіз анық тілді аудара алатын оқу мақсаттарын сипаттайтын нақты, нақты тілді құру арқылы

Білім алушының білімін бағалау

Оқытушы ағымдағы бақылау жұмыстарының барлық түрлерін жүргізеді және академиялық кезеңде екі рет білім алушылардың ағымдағы үлгеріміне тиісті баға береді. Ағымдағы бақылау нәтижелері бойынша 1 және 2 рейтинг қалыптастырылады. Білім алушының оқу жетістіктері 100 балдық шкала бойынша бағаланады, Р1 және Р2 қорытынды бағасы ағымдағы үлгерім бағасынан орташа арифметикалық ретінде шығарылады. Академиялық кезеңде білім алушының жұмысын бағалауды пән бойынша тапсырмаларды тапсыру кестесіне сәйкес оқытушы жүзеге асырады. Бақылау жүйесі жазбаша және ауызша, топтық және жеке формаларды біріктіре алады.

Кезең Тапсырма түрі Өлшем
1  рейтинг РГР-1, 2 0-100
2  рейтинг РГР - 3,4 0-100
Қорытынды бақылау емтихан, курстық жұмыс 0-100
Жұмыс түрлері бойынша оқыту нәтижелерін бағалау саясаты
Тапсырма түрі 90-100 70-89 50-69 0-49
Өте жақсы Жақсы Қанағаттанарлық Қанағаттанарлықсыз
Бағалау критерийлері-студенттерді ағымдағы, аралық және қорытынды бағалау жүргізілетін силлабуста нақты белгіленген параметрлер. Білім алушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын 100-90-ға орындау% 89-70 оқушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау % 70-50 білім алушылардың өзіндік жұмыс тапсырмаларын орындау % СРО тапсырмаларын орындау 50-ден кем %
Бағалау нысаны

Пән бойынша білім алушының білімін қорытынды бағалау 100 баллдық жүйе бойынша жүзеге асырылады және:

  • Емтиханда алынған нәтиженің 40%;
  • Ағымдағы үлгерімнің 60% - ы.

Қорытынды бағаны есептеу формуласы:

И= 0,6 Р12 +0,4Э
2

 

мұндағы, Р1, Р2-тиісінше бірінші, екінші рейтингті бағалаудың сандық эквиваленттері;

Э - емтихандағы бағаның сандық баламасы.

Қортынды әріптік бағасы және оның балдық сандық эквиваленті:

Төрт балдық жүйе бойынша цифрлық баламаға сәйкес келетін білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың әріптік жүйесі:

Әріптік жүйе бойынша бағалар Балдардың сандық эквиваленті Балдар (%-тік құрамы) Дәстүрлі жүйе бойынша бағалар
A 4.0 95-100 Өте жақсы
A- 3.67 90-94
B+ 3.33 85-89 Жақсы
B 3.0 80-84
B- 2.67 75-79
C+ 2.33 70-74
C 2.0 65-69 Қанағаттанарлық
C- 1.67 60-64
D+ 1.33 55-59
D 1.0 50-54
FX 0.5 25-49 Қанағаттанарлықсыз
F 0 0-24
Дәріс сабақтарының тақырыптары
  • Металды кесіп өңдеу негізі
  • Металл кескіш құралдардың кесу бұрышы мен қайрауы
  • Жоңғылап өңдеу кезіндегі кесу элементтері
  • Жоңқаның пайда болу үрдісі мен жоңғы түрлері
  • Кесудегі байланыс үрдісі
  • Өңделген беттің сапасы
  • Жұмыс пен кесу күші
  • Технологиялық білдек жүйесіндегі жылу үрдісі
  • Бұралу түрлері
  • Саңылауларды шығару әдістері
  • Фрезерлеу Аспап
  • Тісті кесу
  • Жіптерді кесу
  • Тісті әрлеу құралдары
  • Абразивті емдеу
Негізгі әдебиет
  • 1. Мендебаев, Т. М. Машина жасау технологиясының негіздері : оқу құралы / Т. М. Мендебаев. - Алматы : Эверо, 2005. - 319 б. - Библиогр.:б.313 . - ISBN 9965-769-08-7 : 210 т. 2. 250140-Машина жасаудың технологиясы, металл кескіш станоктар мен саймандар мамандығы бойынша Машина шығару технологиясы пәнінен = Технология производства машин : Типтік оқу бағдарламасы. 140 сағат / Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі. - Алматы : Қ.И. Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық университеті, 2003. - 15 б. - Библиогр.: б. 7. - 1000.00т. т. 3. Мамандығы "250140-Машина жасаудың технологиясы, металл кескіш станоктар мен саймандар = Специальность "250140- Технология машиностроения, металлорежущие станки и инструменты" : оқу бағдарламасы. - Астана : [б. и.], 2001. - 30 б. - 11500.00 т. т.
  • 1. Mechanical engineering : учебное пособие / ed. M. Gökçek ; ishing process manager D. Duric ; nical editor T. Smiljanic. - Rijeka : InTech, 2012. - 670 с. - Библиогр.: с. 669-670. - ISBN 978-953-51-0505-3 : Б. ц.