Студенттеріміз де, өзіміз де қуаныштымыз. Бүгін университетте «Киберспрорт және білім саласын геймификациялау» зертханасы жұмысын бастады.
Барлығы қазір геймификация туралы жиі айтады. Бұл жаңа әлемдік тренд – ойын әдістерін қолдана отырып оқыту. Сонымен қатар, видео ойындар ортасында өскен қазіргі заманғы үй балаларына жаттығу ойнау маңызды болады.
Уақыт білімнің жаңа ережелерін талап етуде. Қызметтің түрлі салаларында мамандық алу үшін осы технологияларды пайдаланудың жаңа кезеңі белгіленді. Біздің ШҚТУ-да киберспортқа назар аударатын негізгі факторлар мыналар: біріншіден, ЖОО-ның киберспортшылары бірнеше рет қазақстандық және шетелдік ірі турнирлерді жеңіп алды, екіншіден, киберспорт дәстүрлі спорттың ең танымал түрлерімен бәсекелесе отырып, спорт экономикасы мен ойын-сауық индустриясының бағыты ретінде белсенді дамуда.