质量管理体系

东哈国科大质量管理体系ISO 9001:2008是哈萨克斯坦最先符合国际标准的大学之一。认证证书是由英国公司NQA GLOBALASSURANGE№206882006年3月21日所颁布的。由于2016年国际SGS(瑞士)公司进行了监督审核,证书的有效期延长至2018年。

质量管理体系在东哈国科大主要适用在以下领域

  • 在高校和职业教育领域的提供教育服务
  • 进行科学研究,促进科学和工业领域的发展
  • 实施专业领域发展的计划。
  • 大学依据质管体系开发了一种发展趋势模型,其中明确了东哈国科大所参与的模型,分类并鉴定。

质管体系发展模型由一些特定的部分组成

  • 持续监控教育工作的实施过程
  • 监督最终成绩和监督学生的知识
  • 以电子形式自动收集和处理教育过程信息,S-PORTAL.
  • 裁减员工和大学工作人员,以实现高质量的工作(员工和教职人员的排名)
  • Kaizen战略用于大学教职人员和工作人员转化,这将转化为良好的绩效指标(持续改进战略)
  • 分析内部和外部消费者的满意度
  • 有效应用补救措施和防范措施进行内部审核。
  • 进行内部审核。

大学设有协调委员会,负责确定质管系的发展战略和政策,有效的进行趋势管理。质管系协调委员会在“东哈国科大质管系协调委员会条例”的基础上开展工作。依据质管系 协调委员会由负责质量的代表监督。

此外,质管系支持部门还创建了“战略规划,开发和质量管理”。院系,部门和部门负责质量,指导上述部门的优质服务。

СМЖ бойынша құжаттамаға Сапа бойынша басшылық, сапа аймағындағы саясат және мақсаттар, Құжаттарды рәсімдеу (27), Нұсқаулықтар (6), Ережелер (22), Үлгілер (12) кіреді. Көрсетілген құжаттар білім беру порталының барлық пайдаланушыларына қолжетімді. Университетте электрондық құжаттар айналымын қамтамасыз ететін «Directum» жүйесі жұмыс жасайды, жүйенің тұрақты жұмыс жасауы нәтижесінде жалпы құжаттар айналымы жақсарып, тиімділігі артты. 

Тұтынушыға бейімделу ұстанымы бойынша, университетте көрсетілетін қызметтерге трұтынушылардың қанағаттануын бағалау жүйесі жұмыс жасайды: 

  • университеттің өздік аттестациялау нәтижесінің талдауы; 
  • университет басшылығы-студенттермен және қызметкерлемен жоспарлы түрде, факультеттер мен группалардың жалпы жиналыстарында кездесулер өткізуі; 
  • абитуриенттер, студенттер, түлектер, оқытушылар және жұмыс берушілер арасында сауалнама жүргізу; 
  • ережелерді талдау және ұйымдардың түлектер бойынша жазбаша пікіріне талдау жасау; 
  • әдістемелік өнімнің шығарылуын талдау; 
  • тапсырыс берушілердің жазбаша пікірі, ғылыми баспаның саны мен деңгейі, қабылдау-тапсыру актісі және ғылыми форумдардың өткізілуіне байланысты ғылыми өнімнің шығарылуына талдау жасау.

Университет деңгейінде жылсайын сауалнаманың бірнеше түрі жүргізіледі:

«Университет түлектер көзімен », «Оқытушы әріптестер көзімен», «Оқытушы студенттер көзімен», «Бірінші курс сауалнамасы», «СМЖ бағасы», «Жұмыс берушіге сауалнама», «Еңбек ету жағдайына қанағаттылық». Сауалнама нәтижелері талданып, коллегиялық органдардың отырысында айтылады, және де қажет болған жағдайда дұрыстау және ескерту жұмыстары жүргізіледі. Сауалнама материалдары университет сайтында орналастырылады. 

Рәсімдер деңгейінде университетте ұйымдастырылған әртүрлі оқыту семинарларын тыңдаушыларға - сауалнамалар жүргізіледі, және де оқу пәндерінің сапалы оқытылуын бақылау мақсатында студенттерге сауалнама жүргізіледі («Пәнмен кері байланыс сауалнамасы »). 

Тұрақты жақсару және қызметкерлерді тарту ұстанымы бойынша университетте ШҚМТУ 806 «КАЙДЗЕН Стратегиясы» құжаты бекітілген, ол өз мақсатында барлық қызметкерлерді барлық салалардың жұмысын жақсартуға қатысуға белсенді болуды міндеттейді. Осы құжат-идеяларды ұсынуды және қарастыруды, рәсімдеуді, қызметкерлерді идеясы мен идеяны жүзеге асырғаны үшін марапаттауды жүзеге асырады. 

Сонымен қатар тұрақты жақсару үрдісін жүзеге асыру аясында «Ішкі және сыртқы бенчмаркинг» құжаты рәсімделген. 

Осылайша, ШҚМТУ сертификатталған СМЖ болуы- тұтынушылардың көзімен қарағанда білім беру үрдісінің сапасына кепіл болады. Нәтижелі және тиімді СМЖ - университеттің бәскеге қабілеттілігін арттырады, нәтижесінде оның қаржылық жағдайының тұрақты және табысының жоғары болуын қаматамасыз етеді.